Gjest Flystripa Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det skal ikke feires. Kun brudeparet og barna hos byfogd, deretter drar de på ferie. Gir man gave? I så fall hva? 0 Siter
Velouria Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det er klart man gir gave, det hadde iallefall vært naturlig for meg å gi noe. Vi fylte opp kjøleskapet med masse snadder til et vennepar av oss når de kom hjem fra bryllupsreise. Ingen visste at de skulle gifte seg før de dro, det ble veldig godt mottatt. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Det er klart man gir gave, det hadde iallefall vært naturlig for meg å gi noe. Vi fylte opp kjøleskapet med masse snadder til et vennepar av oss når de kom hjem fra bryllupsreise. Ingen visste at de skulle gifte seg før de dro, det ble veldig godt mottatt. De bor i andre enden av landet, så jeg kan ikke fylle opp kjøleskapet .... 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 De bor i andre enden av landet, så jeg kan ikke fylle opp kjøleskapet .... Hvis de har Ica kan de jo matvarene på døra! ;o) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Hvis de har Ica kan de jo matvarene på døra! ;o) Vennligst kom med andre forslag.... 0 Siter
matildes mor Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Selvsagt skal de ha en oppmerksomhet,det synes jeg da er naturlig!Og jeg pleier å gi en liten ting selv om de ikke nødvendigvis har feiret stort bryllup. Må legge til at da mannen min giftet seg på nytt for andre gang (med meg),var de ikke en person fra slekta hans(bortsett fra foreldre da) som gav oss en liten oppmerksomhet....Skal love deg at det var sårt ja.(jeg hadde ikke vært gift før). 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Selvsagt skal de ha en oppmerksomhet,det synes jeg da er naturlig!Og jeg pleier å gi en liten ting selv om de ikke nødvendigvis har feiret stort bryllup. Må legge til at da mannen min giftet seg på nytt for andre gang (med meg),var de ikke en person fra slekta hans(bortsett fra foreldre da) som gav oss en liten oppmerksomhet....Skal love deg at det var sårt ja.(jeg hadde ikke vært gift før). Så kom med forslag da ;o) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Ville nok gitt gave ja, en liten oppmerksomhet. Hva med billetter til teateret? Om de liker sånt? Sengetøy? En god flaske cocnac? Ta de med ut på en god middag, hvor dere står for regningen? Bare noen forslag jeg kom på i farten. 0 Siter
matildes mor Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Gave ja :-) Gavekort,jeg elsker gavkort!! F.eks på et spisested, et glassmagasin,hageland eller billetter til teater/konsert. Personlig er jeg kresen og liker å handle de tingene jeg vil ha selv-derfor blir jeg alltid glad for et gavekort! 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Vennligst kom med andre forslag.... *Kikker ut av vinduet* Paraply? Men altså konsertbilletter er jo en god ide da. Gavekort på et kjøpesenter der de bor? Vi har med suksess gitt bort gavekort på Trondheim Torg f.eks. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 *Kikker ut av vinduet* Paraply? Men altså konsertbilletter er jo en god ide da. Gavekort på et kjøpesenter der de bor? Vi har med suksess gitt bort gavekort på Trondheim Torg f.eks. De bor på en annen kant av landet - mange mil fra nærmeste tettsted/by. Vanskelig. Ny paraply skal jeg kjøpe meg selv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.