Gå til innhold

Svigerinna skal gifte seg - for 2. gang

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Det skal ikke feires. Kun brudeparet og barna hos byfogd, deretter drar de på ferie.

Gir man gave? I så fall hva?

Skrevet

Det er klart man gir gave, det hadde iallefall vært naturlig for meg å gi noe.

Vi fylte opp kjøleskapet med masse snadder til et vennepar av oss når de kom hjem fra bryllupsreise. Ingen visste at de skulle gifte seg før de dro, det ble veldig godt mottatt.

Gjest Flystripa
Skrevet

Det er klart man gir gave, det hadde iallefall vært naturlig for meg å gi noe.

Vi fylte opp kjøleskapet med masse snadder til et vennepar av oss når de kom hjem fra bryllupsreise. Ingen visste at de skulle gifte seg før de dro, det ble veldig godt mottatt.

De bor i andre enden av landet, så jeg kan ikke fylle opp kjøleskapet ....

Skrevet

De bor i andre enden av landet, så jeg kan ikke fylle opp kjøleskapet ....

Hvis de har Ica kan de jo matvarene på døra! ;o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Hvis de har Ica kan de jo matvarene på døra! ;o)

Vennligst kom med andre forslag....

matildes mor
Skrevet

Selvsagt skal de ha en oppmerksomhet,det synes jeg da er naturlig!Og jeg pleier å gi en liten ting selv om de ikke nødvendigvis har feiret stort bryllup.

Må legge til at da mannen min giftet seg på nytt for andre gang (med meg),var de ikke en person fra slekta hans(bortsett fra foreldre da) som gav oss en liten oppmerksomhet....Skal love deg at det var sårt ja.(jeg hadde ikke vært gift før).

Gjest Flystripa
Skrevet

Selvsagt skal de ha en oppmerksomhet,det synes jeg da er naturlig!Og jeg pleier å gi en liten ting selv om de ikke nødvendigvis har feiret stort bryllup.

Må legge til at da mannen min giftet seg på nytt for andre gang (med meg),var de ikke en person fra slekta hans(bortsett fra foreldre da) som gav oss en liten oppmerksomhet....Skal love deg at det var sårt ja.(jeg hadde ikke vært gift før).

Så kom med forslag da ;o)

Gjest Shira12
Skrevet

Ville nok gitt gave ja, en liten oppmerksomhet.

Hva med billetter til teateret? Om de liker sånt?

Sengetøy?

En god flaske cocnac?

Ta de med ut på en god middag, hvor dere står for regningen?

Bare noen forslag jeg kom på i farten.

matildes mor
Skrevet

Gave ja :-)

Gavekort,jeg elsker gavkort!! F.eks på et spisested, et glassmagasin,hageland eller billetter til teater/konsert.

Personlig er jeg kresen og liker å handle de tingene jeg vil ha selv-derfor blir jeg alltid glad for et gavekort!

Skrevet

Vennligst kom med andre forslag....

*Kikker ut av vinduet* Paraply?

Men altså konsertbilletter er jo en god ide da. Gavekort på et kjøpesenter der de bor? Vi har med suksess gitt bort gavekort på Trondheim Torg f.eks.

Gjest Flystripa
Skrevet

*Kikker ut av vinduet* Paraply?

Men altså konsertbilletter er jo en god ide da. Gavekort på et kjøpesenter der de bor? Vi har med suksess gitt bort gavekort på Trondheim Torg f.eks.

De bor på en annen kant av landet - mange mil fra nærmeste tettsted/by.

Vanskelig.

Ny paraply skal jeg kjøpe meg selv...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...