Gå til innhold

Hva slags bil vil du anbefale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en 99 modell Mercedes C-klasse, stasjonsvogn, som vi vil bytte ut. Det har vært en skikkelig mandagsbil, med årlige reperasjoner i fleretusenkronersklassen.

Tenker på nyere bruktbil, 02-modell og oppover. Ca max 250'. Ny max 300'

Kriteriene er at det må være:

- stasjonsvogn eller flerbruksbil

- Lav innlasting bak er_svært_ viktig,(pga handicap).Nye Toyota Avensis er feks for høy.

- Automatgear (pga handicap)

- Helst slik at man sitter ganske høyt med god oversikt, ikke slik som med Mercedesen hvor jeg forsvinner ned i setet. (Tross instillinger).

Noen forslag?

Skrevet

Citroen C5 eller Picasso kanskje.

Gode biler..

Gjest knarp
Skrevet

Jeg kjører noen ganger VW Touran i jobben og er imponert over den.

Skrevet

Citroen C5 eller Picasso kanskje.

Gode biler..

Hm..litt stor kanskje?

Er det sånn "senkeknapp" i bagasjen, tro?

Picasso...hva er det? *søke på nett*

Takk for tips :-)

Skrevet

Jeg kjører noen ganger VW Touran i jobben og er imponert over den.

Vi har vært inne på tanken, men sambo vil ikke ha tysk denne gangen, sier han! Dessuten er den jo ganske dyr...

Men takk for tips!

Skrevet

Det er en test i KK denne uken, der anbefales Citroën C8, her er det snakk om en splitter ny bil, men det ser ut som den tilfredsstiller alle kravene dine.

Skrevet

Toyota.

Ja? Hvilken modell tenker du på?

Toyota er helt klart på lista!

Skrevet

Det er en test i KK denne uken, der anbefales Citroën C8, her er det snakk om en splitter ny bil, men det ser ut som den tilfredsstiller alle kravene dine.

Hm..ser interessant ut! Det _kan_ jo hende vi får fem unger en vakker dag ;-)

Får kjøpe KK denne uka! Sprøs vel om sambo synes biltester i _KK_ er noe å stole på, men ;-)

Skrevet

Hm..litt stor kanskje?

Er det sånn "senkeknapp" i bagasjen, tro?

Picasso...hva er det? *søke på nett*

Takk for tips :-)

Jeg vil anbefale Renault Espace, evt Grand Espace, som er versjonen vi endte opp med. Drømmebil å kjøre, gjør det veldig bra i sikkerhetstester, og billig i drift(iallefall vår dieselversjon) Kongebil!

Skrevet

Hm..ser interessant ut! Det _kan_ jo hende vi får fem unger en vakker dag ;-)

Får kjøpe KK denne uka! Sprøs vel om sambo synes biltester i _KK_ er noe å stole på, men ;-)

I know ;) Vi skal kjøpe oss bil vi også, han ble ikke kjempeimponert da jeg sa det var en test i KK, men han skal nok få lese den ja.

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg vil anbefale Renault Espace, evt Grand Espace, som er versjonen vi endte opp med. Drømmebil å kjøre, gjør det veldig bra i sikkerhetstester, og billig i drift(iallefall vår dieselversjon) Kongebil!

Sånn bil har vi også! Dritbra!!! Hadde en vanlig før, har Grand nå. Hvordan modell/utføring har dere?

Skrevet

Ja? Hvilken modell tenker du på?

Toyota er helt klart på lista!

RAV el Corolla verso

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...