Gå til innhold

å spraye seg brun...

Anbefalte innlegg

Gjest jaaaaaaaaaa
Skrevet

noen somhar gjort det?mener ikke å gjøre det hjemme, men sånnet rom du går inn i og blir sparyd..blir det pent? for brunt? hva koster det, og finnes det mange plasser?

=)

Skrevet

Jepp, jeg har gjort det.

Det kostet 300kr, og ble pent.

De sa fargen skulle sitte i ca en uke dersom en ikke skrubben med håndkle, og i tillegg smurte godt med fuktighetskrem, men det tok ikke mange dagene før fargen ble mye svakere.

Det var penest 2.dagen, så hvis du vil gjøre det til noe spesielt, så ville jeg gjort det dagen før. Evt. to dager før.

Men neste gang tror jeg jeg satser på solarium isteden, i og med at det var så dyrt og varte så kort.

:)

Mrs. Wallace
Skrevet

Det blir både pent og jevnt, men det er veldig dyrt i forhold til varigheten på fargen - så jeg gidder ikke gjøre det igjen med mindre jeg skal noe helt spesielt en gang.

Skrevet

Jepp, jeg har gjort det.

De sa fargen skulle sitte i ca en uke dersom en ikke skrubben med håndkle, og i tillegg smurte godt med fuktighetskrem, men det tok ikke mange dagene før fargen ble mye svakere.

Det var penest 2.dagen, så hvis du vil gjøre det til noe spesielt, så ville jeg gjort det dagen før. Evt. to dager før.

Men neste gang tror jeg jeg satser på solarium isteden, i og med at det var så dyrt og varte så kort.

Jeg gjorde det i dag, og det ser ganske bra ut. Var på tilbud til halv pris - 150,- Vet altså ikke hvor lenge det vil sitte, men er temmelig jevnt nå. Hvertfall ingen UV-stråler, og det er jo bra!

Skrevet

Jeg gjorde det i dag, og det ser ganske bra ut. Var på tilbud til halv pris - 150,- Vet altså ikke hvor lenge det vil sitte, men er temmelig jevnt nå. Hvertfall ingen UV-stråler, og det er jo bra!

150kr var billig! Ofte syns jeg det har vært dyrere enn 300 som jeg betalte også, men 150 har jeg aldri sett det til.

Du har vært heldig! :)

Mary Poppins
Skrevet

Jepp jeg har gjort det.

Det blir jevnt og fint, men varigheten er alt for kort etter min mening. Husker damen sa at det ville bli borte etter 10 dager, men jeg synes faktisk fargen begynte å bli borte etter kun 4 dager.

Det kostet 375kr der jeg gjorde det.

Mary Poppins
Skrevet

Jepp, jeg har gjort det.

Velkommen tilbake amber!!

Håper du har hatt en fin og deilig ferie, får høre mer om den på msn en dag! Imorgen er jo fruene!:0)

Skrevet

Håper du har hatt en fin og deilig ferie, får høre mer om den på msn en dag! Imorgen er jo fruene!:0)

hei hei!

Joda, jeg har hatt en finfin ferie :)

Sol og varme, og mye moro. Og gode kvelder med vin fra Rema, hehe.

*S*

Jeg kommer tilbake på msn snart også, om ikke idag så ihvertfall imorgen før Fruene!

Ikveld skal jeg prøve å få sett Lost som jeg har tatt opp mens vi var borte. Spesielt episode 23 håper jeg blir bra ;)

Skrevet

Jeg trodde de hadde tatt sommerferie, jeg. Det var iallefall ikke noe forrige tirsdag, mener jeg å huske.

Skrevet

Jeg trodde de hadde tatt sommerferie, jeg. Det var iallefall ikke noe forrige tirsdag, mener jeg å huske.

Fruene kommer imorgen :)

Det var bare sist tirsdag det gikk ut pga noe sportgreier. Tror jeg. Uansett kommer de ihvertfall imorgen!

;)

Skrevet

Fruene kommer imorgen :)

Det var bare sist tirsdag det gikk ut pga noe sportgreier. Tror jeg. Uansett kommer de ihvertfall imorgen!

;)

Faens sport som alltid skal ødelegge.

Skrevet

Hvor var dette tilbudet?

Skrevet

hei hei!

Joda, jeg har hatt en finfin ferie :)

Sol og varme, og mye moro. Og gode kvelder med vin fra Rema, hehe.

*S*

Jeg kommer tilbake på msn snart også, om ikke idag så ihvertfall imorgen før Fruene!

Ikveld skal jeg prøve å få sett Lost som jeg har tatt opp mens vi var borte. Spesielt episode 23 håper jeg blir bra ;)

Vin fra Rema? Høres nesten ut som om du har vært på Chios... hehe

(Et minimarked der som kalles Rema...)

Skrevet

Jeg har heller kjøpt bodylotion fra Natusan som selges i dagligvaren(gul flaske). Den skal inneholde bittelitt selvbruning. Jeg får bestandig skjolder når jeg prøver de virkelige kremene. Men denne er jo grei på alle måter, kun en femtilapp for den.

Skrevet

Vin fra Rema? Høres nesten ut som om du har vært på Chios... hehe

(Et minimarked der som kalles Rema...)

I Danmark har de store vinhyller på Rema 1000, hehe.

Sånt liker vi ;)

Skrevet

I Danmark har de store vinhyller på Rema 1000, hehe.

Sånt liker vi ;)

Hehe - var ikke i mine tanker engang... Men jeg VET jo egentlig at Rema også finnes i Danmark, når jeg bare tenker meg litt om...

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvor var dette tilbudet?

Det var på Klepp i Rogaland, men bare ut juni.

Gjest brun men ikke blid
Skrevet

Jeg har heller kjøpt bodylotion fra Natusan som selges i dagligvaren(gul flaske). Den skal inneholde bittelitt selvbruning. Jeg får bestandig skjolder når jeg prøver de virkelige kremene. Men denne er jo grei på alle måter, kun en femtilapp for den.

Den lukter helt grusomt da, og smitter veldig av på klærne.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...