Gjest jajajajajajajajaja Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Monte Cristo i Trondheim, hvordan er det der? Hvilken type mennesker befolker stedet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Er Monte fortsatt i drift??? Jeg har ikke vært der, men har ikke det stedet vært nedlagt opptil flere ganger? 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Var det det som ble kalt "bruktkjærringloftet" før? Vel, klientellet er vel deretter 0 Siter
Line Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Hver torsdag er det salsakurs der, fra klokka sju. Da finner du i alle fall en gjeng fra atten til rundt seksti der, tenker jeg... Jeg har bare vært der og danset salsa, men i følge ei jeg kjenner som jobber der, så er det et ungt klientell som bruker diskoteket oppe. Det er visstnok nylig renovert der. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Var det det som ble kalt "bruktkjærringloftet" før? Vel, klientellet er vel deretter Eller Monte Risiko *hehe* Har også blitt kalt REMA - Rester Etter Mange Andre 0 Siter
Osiris Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Har bare vært der når jeg har vært invitert med en bedrift. God mat, men halvrocka svensktoppband er ikke min stil..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.