Gå til innhold

Monte Cristo i Tronheim?

Anbefalte innlegg

Gjest jajajajajajajajaja
Skrevet

Monte Cristo i Trondheim, hvordan er det der? Hvilken type mennesker befolker stedet?

Skrevet

Er Monte fortsatt i drift??? Jeg har ikke vært der, men har ikke det stedet vært nedlagt opptil flere ganger?

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Var det det som ble kalt "bruktkjærringloftet" før? Vel, klientellet er vel deretter :)

Skrevet

Hver torsdag er det salsakurs der, fra klokka sju. Da finner du i alle fall en gjeng fra atten til rundt seksti der, tenker jeg...

Jeg har bare vært der og danset salsa, men i følge ei jeg kjenner som jobber der, så er det et ungt klientell som bruker diskoteket oppe. Det er visstnok nylig renovert der.

Gjest Flystripa
Skrevet

Var det det som ble kalt "bruktkjærringloftet" før? Vel, klientellet er vel deretter :)

Eller Monte Risiko *hehe*

Har også blitt kalt REMA - Rester Etter Mange Andre

Skrevet

Har bare vært der når jeg har vært invitert med en bedrift. God mat, men halvrocka svensktoppband er ikke min stil.....

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...