Gå til innhold

Bør jeg gå til legen eller vente?

Anbefalte innlegg

skorpion1975

Hei

Har hatt smerter i ben og armer i opptil 3 uker nå. På bena har det vært stikksmerter når jeg har gått, nesten så jeg faller på jobb. Når jeg stopper opp stikker det litt til, og innen to min. ca er de borte. Har ikke gått til lege da jeg helst vil at det skal ordne seg selv. Det skjønner jeg nå at det ikke kommer til å gjøre. De siste dagene har jeg hatt vondt nedover ryggraden til de grader så at det er litt (!) vondt å puste. Orker ikke å spise pga smertene. Kan det være betennelse her?

Er i ferd med å flytte og bruker armer og ben mer på en annen måte enn ellers. Bør jeg gå til lege eller vente til det går over av seg selv (gjør det det?)

Takk for svar

Fortsetter under...

gå til legen du,det der virket ikke bra! si at det haster,for når det gradvis blir verre,da er det ikke bra!kan være noe så ednkelt som en låsning eller en nerve i klem,men man vet jo aldri. ring til legen du!!! lykke til og fortell hva han/hun sa!

skorpion1975

gå til legen du,det der virket ikke bra! si at det haster,for når det gradvis blir verre,da er det ikke bra!kan være noe så ednkelt som en låsning eller en nerve i klem,men man vet jo aldri. ring til legen du!!! lykke til og fortell hva han/hun sa!

Hei

Var hos legen i går. Akillessenebetennelse og benhinnebtennelse begge ben. Går på betennelsesdempende og sykemeldt i 2 uker foreløpig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...