Gjest Bulgaria,bra/dårlig? Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Hei. Jeg og en gjeng skal om noen dager til Bulgaria.Sunny beach. Har søkt litt her og det dere har skrevet om Bulgaria høres ikke så bra ut:-( Lurte på hvordan maten er der, renholdet, utesteder, er det ok toaletter der? Ja jeg er både kresen på maten og doforhold....:-I Kan ikke si jeg gleder meg så mye heller, gruer meg masse til å fly også. Har noen noen råd mot flyskrekk også hadde det vært fint. Alle råd er jeg takknemlig for :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Råd mot flyskrekk: Cognac. Masse Cognac. Funker for meg, og jeg har også flyskrekk. 0 Siter
Gjest Bulgaria,bra/dårlig? Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Råd mot flyskrekk: Cognac. Masse Cognac. Funker for meg, og jeg har også flyskrekk. Har hørt det hjelper jeg også, men det smaker pyton spør du meg....... Men hjelper det skal jeg klare å helle det ned:-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Du kan få beroligendes hos legen, hvis du har skikkelig flyskrekk, men da kan du ikke drikke alkohol på flyturen, eller det anbefales iallefall ikke. Eller ta deg en drink eller to ;-) God tur! 0 Siter
Gjest bordeaux Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Har hørt det hjelper jeg også, men det smaker pyton spør du meg....... Men hjelper det skal jeg klare å helle det ned:-) Hei, Det er noen år siden jeg var der, men jeg fant ut at når jeg spiste der bulgarerne selv spiste så var maten helt utmerket! Noen restauranter er veldig for turister og jeg var ikke alltid like fornøyd der. Hotellet jeg bodde på var kun 2 stjerners men det var helt greit. Eneste stedet jeg fant do i gulvet var på et diskotek, men det er sikkert veldig oppgradert pr. idag. Det er superbillig der, men pass på pengene! Ikke gå alene eller få sammen på veldig ensomme steder som f.eks stranden. Den gangen jeg var der krydde det av mafia der, og så stadig folk med gipsa bein og armer. Nå ble vel dette litt sånn skrekk -eksempel men det var ikke for å være guffen. Det er veldig flott der, bare ta dine forholdsregler og bruk hodet. Når det gjelder flyskrekk....siden du ikke rekker å ta noe kurs så må jeg bare si meg enig i ShitDiddelyDo's forslag, ihvertfall så lenge du vet du tåler alkohol. Husk bare at alkoholen kan slå hardere i den tynne lufta ombord. Pust dypt inn og rolig ut om du føler deg stresset, ta med tyggis så slipper du lettere unna dotter i ørene. Spør pent om du kan få komme foran og ta en kikk i cockpit, forklar at du er litt engstelig så vil du sikkert bli tatt ekstra godt hånd om. Riktig god tur! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Har hørt det hjelper jeg også, men det smaker pyton spør du meg....... Men hjelper det skal jeg klare å helle det ned:-) Det funker nok like bra med noe du liker også. Poenget er å bli full. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Jeg bruker vival og pils. Blir veldig trøtt, så trøtt at jeg ikke orker å bli redd. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.