Gå til innhold

Kan noen hjelpe?

Anbefalte innlegg

Gjest What should I do?
Skrevet

Hei,

Jeg vil dele et problem med dere, håper dere kan hjelpe meg. Saken er som følger, jeg hadde noen 10-12 kviser på rompa (unnskyld detaljene) en gang i tida. Og siden jeg har klødd på dem en del, har det blitt stygge merker. Så gal som mannen min er etter rompa, har jeg aldri latt han se den. Jeg vil ikke at han skal miste lysten på meg.

Noen som kan anbefale meg noe?

Det er kanskje ikke det rette forumet å legge i, men la gå:)

Gjest trøndra
Skrevet

Vist han elsker deg bryr han seg ike om det.Ingen er perfekte.Vi har alle noen feil.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Hvis han er en "ass-man" tror jeg det skal mer til for å ta fra ham lysten :)

Gjest trultemor25
Skrevet

Digger han rompa di så digger han rompa di, med eller uten merker og arr. Det har absolutt ingenting å si! Jeg har selv arr midt på rompa, har hatt det siden jeg var liten da, så det er ikke noe jeg plutselig har fått, så det er ikke noe jeg har tenkt på (fjerna en svæær føflekk da jeg var 5 eller noe (vel, nok om det)) og samboeren min elsker rompa mi og har aldri sagt noe negativt. Så det er garantert ikke noe problem.

La han kose seg med rompa di! :)

Skrevet

Jeg har en tendens til å havne opp med menn med arr. :o) Eksen har et svært arr på brystet, gjorde meg aldri noe som helst - det var jo mannen jeg ville ha, ikke huden hans.

Min nåværende kjæreste har også arr på magen. Vi hadde vært i seng sammen sikker 20 ganger før jeg tilfeldigvis oppdaget det da vi var sammen på badet! :o) Og ikke hadde han bare ett, men to! Det ene ca. 5 cm langt, det andre 25-30 cm langt, tvers over magen. Spiller overhode ingen rolle for meg - det er da mannen jeg vil ha, om han har et arr eller to spiller da ingen rolle?!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...