Flyberta Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Har både discman og mp3, men blir litt sliten av å ha musikk rett i øret. Derfor tenkte jeg å kjøpe en billig cd-spiller med radio. Er det noen vits i å kjøpe de aller billigste? Har sett at Rema og Clas Ohlson har avertert dem til 300. Det blir vel en kjøkkenspiller ellers i året. På forhånd takk hvis noen har erfaringer og tips! 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Guttene mine har den til 300,- på C Ohlsson. Helt grei. 0 Siter
Gemini Skrevet 27. juni 2005 Skrevet 27. juni 2005 Hvorfor ikke kjøpe bærbare små høyttalere som du kan plugge i mp3-spiller/radio når du vil slippe øreplugger/hodetelefoner? http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/catalog.jsp?activeCategory=PORTABLE_ENTERTAINMENT_GR_NO_CONSUMER&fhquery=fh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fno_NO%2Fcategories%3Ccatalog_no_consumer%2Fcategories%3Cportable_entertainment_gr_no_consumer%2Fcategories%3C%7Bportable_speakers_ca_no_consumer%7D&clickEventData=fh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fno_NO%2Fcategories%3Ccatalog_no_consumer%2Fcategories%3Cportable_entertainment_gr_no_consumer%2Fcategories%3C%7Bportable_speakers_ca_no_consumer%7D&fredhopperpage=index.jsp&language=no&country=NO&catalogType=CONSUMER&proxybuster=GGFYIXATORG2FJ0RMRCSHP3HKFSESI5P 0 Siter
Flyberta Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Skrevet 27. juni 2005 Hvorfor ikke kjøpe bærbare små høyttalere som du kan plugge i mp3-spiller/radio når du vil slippe øreplugger/hodetelefoner? http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/catalog.jsp?activeCategory=PORTABLE_ENTERTAINMENT_GR_NO_CONSUMER&fhquery=fh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fno_NO%2Fcategories%3Ccatalog_no_consumer%2Fcategories%3Cportable_entertainment_gr_no_consumer%2Fcategories%3C%7Bportable_speakers_ca_no_consumer%7D&clickEventData=fh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fno_NO%2Fcategories%3Ccatalog_no_consumer%2Fcategories%3Cportable_entertainment_gr_no_consumer%2Fcategories%3C%7Bportable_speakers_ca_no_consumer%7D&fredhopperpage=index.jsp&language=no&country=NO&catalogType=CONSUMER&proxybuster=GGFYIXATORG2FJ0RMRCSHP3HKFSESI5P Det er dessverre dårlig kapasitet på mp3-spilleren min. Og så kan den bare laddes opp via pc. Så det passer dårlig til ferie uten pc. Men jeg har brukt høyttalerne og subwooferen (som hører til pc´n) sammen med mp3-spilleren en gang, og det ble jo kjempebra lyd. Husker ikke om det går an å bruke bare høyttalerne. Sub´en er altfor stor å dra med seg... Jaja, tror det må bli en billig cd/radio nå. Men siden, med en større og bedre mp3... Takk for tips! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.