Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er gravid 8uker,har aktiv toksoplasmoseinfeksjon(IgG 368 Iu/ml-norma til 15\ IgM 0,602-norma til 0,491) har tatt Rovamycine i 3 uker i dag ferste dag uten(pause 2 uker)Som barn var jeg operert p.g.a.refluxus vesico-ureteralis sin. hydroureteronephrosisrenis inferioris sin.og hatt pylelonefritis recidivans etter oper.I dag tok jeg urinstix og det var 3 på leuk.og 2 på pro -blo,-nit,-glu og tem.37,5i rektum,har vond av og til ved tise.Jeg er beskimret over det fordi etter opr.i 20 år har jeg gått til legen(nefrolog)og hun sa at det kan komme problemer igjen når jeg blir gravid-og jeg er klar over det.Jeg ringte min fast legen og fikk timme 1.07 og de sa at jeg kan prøve i morgen kansje noe bli ledig.Jeg vet ikke hva bør jeg gjøre?Jeg kommer fra Polen og sjenner ikke helt rutiner her.Bør legen sende meg på konsultasjon ang.toksoplasmose(jeg fikk ikke noe informasjoner.av min legen ,bare i Polen og der begynte jeg med antybiotyka)??Bør legen sende meg til nefrolog eller urolog eller gynekolog??Bør gravide ha muligheter å gå til legen ved behov sarlig hvis jeg har symptomer?Hva bør jeg gjøre nå?Takk for hjelpen!!!

- niesia

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189388-hva-b%C3%B8r-jeg-gj%C3%B8re/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...