Gå til innhold

Fjerning av føflekker.

Anbefalte innlegg

cecilieH1365380879

Hei jeg har noen føflekker som har vokst mye og skiftet farge(blitt mørkere).

Hadde et uhell i går da jeg skulle dra genseren over hue så revnet den ene jeg har ved øret. Jeg ringte til legen i dag for å høre om jeg kunne komme å fjerne den, men fikk ikke time før om åtte dager. Er det noe annet alternativ jeg kan velge? Siden føflekken blør endå så er det litt ekkelt å gå med den i lengre tid siden den er i ansiktet. Er det en annen plass jeg kan henvende meg?

Håper på raskt svar. På forhånd takk.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189459-fjerning-av-f%C3%B8flekker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Du kan kontakte privatklinikk/privat-praktiserende hudlege, koster fra 500 kr og oppover å fjerne en føflekk. Ellers kan du komprimere og plastre føflekken slik at den slutter å blø, og vente på timen hos fastlegen. Er ikke farlig å vente 8 dager med å få den fjernet (med mindre du ikke får stoppet blødningen). Bra at du er obs på føflekker som endrer form eller gir symptomer, de bør undersøkes av lege. Masse lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...