Gå til innhold

Takk til dere som svarte forleden dag...

Anbefalte innlegg

Gjest løperen
Skrevet

I går løp jeg av gårde som vanlig, og jada, der var hun. "Skal, skal ikke, skal, skal ikke?" ble først til skal ikke. Turte rett og slett ei! Så vi passerte hverandre på den "vanlige" måten.

Så derimot, bestemmer plutselig kroppen min seg for at den skal løpe andre veien isteden. Den øker tempoet, og tar henne igjen. (Ok da, ikke "den", men jeg...) Da jeg kommmer opp på siden, sier jeg akkurat det noen her foreslo!! "Hvorfor ikke?" svarer hun, og vi legger av gårde. Så viser det seg etter hvert at hun har orienteringsbakgrunn, men trappet ned for to år siden, nå er hun kun mosjonist. Jeg forteller at jeg for noen år siden drev med baneløping, men akkurat som henne, er jeg også blitt vanlig mosjonist. "Kult!" sier hun.

Når vi kommer til xxxxkrysset, tar jeg til høyre og hun fortsetter rett frem. "Hyggelig," sier jeg bare. "Ja, vi ses!" svarer hun og nikker, før vi løper hvert til vårt...

Gått av banen... Jeg er jo til vanlig pissnervøs når det gjelder slike ting, men det gikk overraskende bra. Kanskje fordi løpearenaen er en arena jeg føler meg hjemme i og kjenner godt, mye mer enn mørke, tidligere røykfulle, nå ifølge mange, fjerteluktende lokaler.

Si meg, det at hun var "relativt" pratsom underveis, og åpen, kan det tyde på at jeg, eller hun for den saks skyld, kan ta å "løpe opp bakfra" på den måten igjen?

*pust* *pes* Takk til alle som svarte, jeg var redd jeg ville være for innpåsliten, men takket være deres oppmuntringer turte jeg (uten at det nødvendigvis resulterer i noe mer).

Gjest Persille
Skrevet

Du kan trygt løpe etter henne igjen :)

Hadde hun ikke villet prate hadde hun ikke fortalt om seg selv, og heller ikke holdt samtalen gående. Da hadde hun svart med enstavelsesord - og skyldt på at hun ikke klarte å snakke mens hun løper eller noe :)

Gratulerer med motet - og lykke til!

Og ikke minst; hold oss oppdatert :)

Skrevet

Dette er jo en utrolig bra start til noe mer. Nå kan jo hun også tørre å gjøre noe mer.

Nå er det enda lettere for deg å ta opp igjen samtalen også.

Dette kan bli spennende.

Du får gi tilbakemeldinger på hvordan dette går:-)

Lykke til:-)

Gjest LucySky
Skrevet

Så bra! Bra med alt man tør, som man ikke turte før, uansett.

Det er jo et godt tegn at hun slo følge med deg! Hadde hun ikke hatt lyst, ville hun nok bare ha smilt og sagt "desverre, jeg liker best å løpe aleine!".

Jeg syns definitivt du godt kan prøve det samme en gang til. Hun sier sikkert fra om hun heller vil være ensom om løpingen. Du kan jo legge til, for sikkerhets skyld, noe om at "vil du løpe aleine, så må du bare si fra!"

Situasjonen er jo en helt annen enn i de mørke pubene/barene, det ER noen som heller vil trene for seg sjøl, og det blir ikke samme avvisningen - verken å gi eller få - som på bar, og dermed avdramatiseres situasjonen betraktelig.

Syns du høres kul og hyggelig ut. Ikke noe å tape på å prøve å løpe sammen med henne igjen.

Skrevet

Å, dette hørtes spennende ut! :)

Bare ta kontakt igjen du. Gleder meg til å høre fortsettelsen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...