Gå til innhold

5 mnd etter bukplastikk + "eselører"

Anbefalte innlegg

Hadde vellykket bukplastikk i slutten av januar. Ingen store smerter etterpå, men for 1 1/2 måned siden oppdaget jeg kuler på de nederste ribbena. Jeg får ofte en sviende/brennende følelse, mest på høyre side akkurat der bh-bøylen er.

Noen som har liknende erfaringer?

Hva regnes egentlig som eselører? Ble opplyst om før operasjonen at man kunne få det, og at det ble korrigert. Hvor stor "klump" skal det være for at de korrigerer? Gjør de det uansett hvis man "klager" etter bukplastikk? Er ikke så voldsomt mye, men nok til at det synes gjennom topper... Hvor lang tid etter op. gjør de det?

Takknemlig for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189481-5-mnd-etter-bukplastikk-esel%C3%B8rer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hatt noe problemer med smerter etter bukplastikk operasjonen. Hadde full bukplastikk 22 september 2004. Eselørene tok jeg nå i mai, det var ikke mye å korigere. Legen fett sugde en liten lomme som var kommet, og ordnet litt på navlebrokken jeg hadde. Gleder meg til å gå i bikini når vi reiser på ferie om noen dager. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...