Gå til innhold

Venstre Lunge

Anbefalte innlegg

MoRdOr aka Geir

For å ikke holde noe unna, så sier jeg det liksågrett med en gang.Jeg har røyka hasj nå i snart 6år, og har smerter i venstre lunge, begynte for knapt 2måneder siden.Jeg har ikke oppsøkt noe lege,dette blir min første test.Problemet er at jeg ikke får sove når jeg ligger på venstre side mere, pga smerter.Jeg anntar at svaret er, SLUTT å røyk.En kompis av meg sa det kunne ha seg at det har danna seg fuktighet i lungene av vannpipe, og at man da må oppsøke lege for å rense med et rør igjennom halsen, er det ett tilfelle? Begynner og bli rimelig usikker på hva som foregår der nede.

Svar meg helst på min Email Adresse [email protected] MVH Geir.S

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189490-venstre-lunge/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...