Gjest bekymret... igjen Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hei, Jeg har viklet meg inn i en betydelig spiral av angst og sirkler alt rundt hjertet mitt. Jeg vara til undersøkelse av hjertet mitt( AEKG, hvile-EKG, 24-timers og ultralyd) der var alt i orden, og det slapp litt da. JEg bestemte meg for å ta opp treningen igjen, og begynte veldig lett med ergometersykling og vekttrening, med understrekk på veldig lett. JEg belastet meg ikke hardt. SÅ en dag bestemte jeg meg for å ta meg en sykkeltur. Jeg syklet av gårde og tok en liten runde rundt mitt hjemsted. På vei tilbake må jeg opp en stigning for å komme dit og på toppen av den bakken( ca ett par hundre høydemeter tenker jeg) fikk jeg skikkelig vondt i brystet en liten stund. Ble skikkelig redd, fordi jeg følte ikke at belastningen min i det hele tatt hang på grep i forhold til det jeg kjente i brystet da. I tillegg til dette merket jeg at pulsen gikk ganske fort, men det kan jo også bare henge i hop med det at jeg ble såpass redd. Det jeg vel egentlig lurer på er om alle disse vanskelige sykdommene man hører er så vanskelig å diagnostisere ville vist seg på en slik grundig undersøkelse som jeg har fått gjennomført? Jeg tenker da på ARVD og anomale avgående kransårer. Jeg har forstått at det må gjerne ett MR til for å stille den første diagnosen og ett MR-angio eller angiografi til for å stille den siste diagnosen, men er det slik at dere ville snappet opp noe mistenkelig hvis det var tilstede og dermed kanskje foretatt videre undersøkelser? Trenger virkelig ett svar for jeg trodde at jeg begynte å få dette litt på avstand når jeg endelig turde å begynne å trene i det små igjen etter nesten ett år på rumpa. Var før en aktiv mann på 26 år, men er ikke det nå lenger. Jeg går nå i terapi for min angst, men den spesialisten kan ikke gi meg akkurat det svaret jeg spør deg, Dr. Søyland, om akkurat nå. Håper ikke dette ble altfor langt, men trengte å sette litt ord på dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189544-brystsmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.