Gå til innhold

Skoleferie i Norge?

Anbefalte innlegg

Gjest Liza i London
Skrevet

Naar er det skoleferie?

her er liksom den store ferieutflukten i August,men saavidt jeg forstaar er sommeren i Norge saann ca Juli ( mens elevene fortsatt gaar paa skole her)

Skrevet

I år startet den 22 juni og første skoledag er 20 august.

Gjest Liza i London
Skrevet

I år startet den 22 juni og første skoledag er 20 august.

Men har sommeren kommet i Norge 22.juni?

Skrevet

Ikke her iallfall!

Ble sint i dag og hentet oljeovnen som jeg hadde stuet bort for sommeren. Lei av å fryse!

Men mamma og pappa kom hjem fra Tønsberg i dag og sier de har tatt med seg finværet oppover, så da får jeg håpe de har rett. :)

Gjest Liza i London
Skrevet

Ikke her iallfall!

Ble sint i dag og hentet oljeovnen som jeg hadde stuet bort for sommeren. Lei av å fryse!

Men mamma og pappa kom hjem fra Tønsberg i dag og sier de har tatt med seg finværet oppover, så da får jeg håpe de har rett. :)

Vi har hatt rundt 30 grader i ett par uker naa.

Skjoenner ikke hvorfor folk skal til "Syden"!

Men tradisjonellt er August varmeste mnd.

Jeg gruer meg siden jeg skal jobbe da!

Skrevet

Vi har hatt rundt 30 grader i ett par uker naa.

Skjoenner ikke hvorfor folk skal til "Syden"!

Men tradisjonellt er August varmeste mnd.

Jeg gruer meg siden jeg skal jobbe da!

Jeg skal ha ferie i august, så jeg sitter her og satser på at det er DA finværet kommer hit! :)

Gjest Liza i London
Skrevet

Jeg skal ha ferie i august, så jeg sitter her og satser på at det er DA finværet kommer hit! :)

Og kommer det ikke til Norge,saa kan du jo komme hit...det er i Aug varmerekordene kommer.

Saan ca 40 grader i skyggen,holder det?

*Groeser*

Skrevet

Og kommer det ikke til Norge,saa kan du jo komme hit...det er i Aug varmerekordene kommer.

Saan ca 40 grader i skyggen,holder det?

*Groeser*

Iiih, 40 grader blir nok litt i varmeste laget for meg. Hvis det blir over 25 grader, så smelter jeg nesten! :)

Skrevet

Jadda... her er det skikkelig sommer, med regn, sju grader og surt "novembervær". Har vært, så langt i alle fall. .

Ser ut til at det klarner opp nå til morran, det er lovet runddt 20-25 grader de neste dagene. Oslofolket har hatt sommer ei stund lenger, men nord for Dovre har det vært surt og kaldt.

Skrevet

I Oslo starter de kommunale skolene opp igjen mandag 22. august.

Og til spørsmålet ditt om sommer i Norge nå - så har vi nydelig vær på Østlandet. Barna koser seg og bader hver dag!

Skrevet

Ja, det er full sommer og supert vær på østlandet nå! Statistisk er det varmest i slutten av juli og begynnelsen av august. Når skolen begynner (20. august) er det ofte ikke lenge før høstluften kommer...

Skrevet

Den kom på lørdag i Oslo men vi vet jo ikke hvor lenge den varer ;o)

Men det er over 20 grader og solskinn i dag og det er det meldt noen dager framover, Nordmenn og været vet du :o)

Gjest blomsterløk
Skrevet

Den kom på lørdag i Oslo men vi vet jo ikke hvor lenge den varer ;o)

Men det er over 20 grader og solskinn i dag og det er det meldt noen dager framover, Nordmenn og været vet du :o)

Den kom vel forrige lørdag da?

Det gjorde den i hvertfall like nord for Oslo

Skrevet

Den kom vel forrige lørdag da?

Det gjorde den i hvertfall like nord for Oslo

Ja, det gjorde den, du har helt rett :o)

Skrevet

Her i byen startet den 23. juni og varer til 18. august.

-og i dag er det deilig sommervær.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...