Gjest Liza i London Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Naar er det skoleferie? her er liksom den store ferieutflukten i August,men saavidt jeg forstaar er sommeren i Norge saann ca Juli ( mens elevene fortsatt gaar paa skole her) 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 I år startet den 22 juni og første skoledag er 20 august. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 I år startet den 22 juni og første skoledag er 20 august. Men har sommeren kommet i Norge 22.juni? 0 Siter
Freya Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Men har sommeren kommet i Norge 22.juni? Ikke her iallfall! Ble sint i dag og hentet oljeovnen som jeg hadde stuet bort for sommeren. Lei av å fryse! Men mamma og pappa kom hjem fra Tønsberg i dag og sier de har tatt med seg finværet oppover, så da får jeg håpe de har rett. 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Ikke her iallfall! Ble sint i dag og hentet oljeovnen som jeg hadde stuet bort for sommeren. Lei av å fryse! Men mamma og pappa kom hjem fra Tønsberg i dag og sier de har tatt med seg finværet oppover, så da får jeg håpe de har rett. Vi har hatt rundt 30 grader i ett par uker naa. Skjoenner ikke hvorfor folk skal til "Syden"! Men tradisjonellt er August varmeste mnd. Jeg gruer meg siden jeg skal jobbe da! 0 Siter
Freya Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Vi har hatt rundt 30 grader i ett par uker naa. Skjoenner ikke hvorfor folk skal til "Syden"! Men tradisjonellt er August varmeste mnd. Jeg gruer meg siden jeg skal jobbe da! Jeg skal ha ferie i august, så jeg sitter her og satser på at det er DA finværet kommer hit! 0 Siter
Gjest Liza i London Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Jeg skal ha ferie i august, så jeg sitter her og satser på at det er DA finværet kommer hit! Og kommer det ikke til Norge,saa kan du jo komme hit...det er i Aug varmerekordene kommer. Saan ca 40 grader i skyggen,holder det? *Groeser* 0 Siter
Freya Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Og kommer det ikke til Norge,saa kan du jo komme hit...det er i Aug varmerekordene kommer. Saan ca 40 grader i skyggen,holder det? *Groeser* Iiih, 40 grader blir nok litt i varmeste laget for meg. Hvis det blir over 25 grader, så smelter jeg nesten! 0 Siter
Line Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Men har sommeren kommet i Norge 22.juni? Jadda... her er det skikkelig sommer, med regn, sju grader og surt "novembervær". Har vært, så langt i alle fall. . Ser ut til at det klarner opp nå til morran, det er lovet runddt 20-25 grader de neste dagene. Oslofolket har hatt sommer ei stund lenger, men nord for Dovre har det vært surt og kaldt. 0 Siter
Gyda Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Men har sommeren kommet i Norge 22.juni? I Oslo starter de kommunale skolene opp igjen mandag 22. august. Og til spørsmålet ditt om sommer i Norge nå - så har vi nydelig vær på Østlandet. Barna koser seg og bader hver dag! 0 Siter
Mirabell Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Men har sommeren kommet i Norge 22.juni? Ja, det er full sommer og supert vær på østlandet nå! Statistisk er det varmest i slutten av juli og begynnelsen av august. Når skolen begynner (20. august) er det ofte ikke lenge før høstluften kommer... 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Men har sommeren kommet i Norge 22.juni? Den kom på lørdag i Oslo men vi vet jo ikke hvor lenge den varer ;o) Men det er over 20 grader og solskinn i dag og det er det meldt noen dager framover, Nordmenn og været vet du ) 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Den kom på lørdag i Oslo men vi vet jo ikke hvor lenge den varer ;o) Men det er over 20 grader og solskinn i dag og det er det meldt noen dager framover, Nordmenn og været vet du ) Den kom vel forrige lørdag da? Det gjorde den i hvertfall like nord for Oslo 0 Siter
Dorthe Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Den kom vel forrige lørdag da? Det gjorde den i hvertfall like nord for Oslo Ja, det gjorde den, du har helt rett ) 0 Siter
Gjest GA Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Her i byen startet den 23. juni og varer til 18. august. -og i dag er det deilig sommervær. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.