Gå til innhold

Oppdattering : bytte av vifte.

Anbefalte innlegg

Gjest Ramina
Skrevet

Har nå fått telefon fra support og fikk da beskjed om at jeg bare kunne skru av vifta på skjermkortet som var sendt meg og sende med den ødelagte tilbake.

Det var jo flott, for det er jo gjort på noen få strakser.

Men jammen er det tullet i grunn, å sende med skjermkort, duppeditter i bøtter og spann...for at jeg skal skru av en liten vifte og sende hele rekleværket tilbake igjen...

Hmmm...de må ha god råd ;)

Skrevet

Er du sikker på at du må returnere det du ikke skal bruke da? Det er de som har gjort feilen, dersom du uttrykkelig bare bestilte vifta.

Hvis du kan beholde alt det andre, så har du det bare liggende til du evt. bør oppgradere de komponentene også :-)

Gjest Ramina
Skrevet

Er du sikker på at du må returnere det du ikke skal bruke da? Det er de som har gjort feilen, dersom du uttrykkelig bare bestilte vifta.

Hvis du kan beholde alt det andre, så har du det bare liggende til du evt. bør oppgradere de komponentene også :-)

Gjett om jeg tenkte det samme da ;)

Men jeg er ærligheten selv *snufs* og spurte om alt skulle sendes tilbake...og de sa ja.

Vel, nå blir jeg iallefall kvitt den elendige skriking/piping/skraping i pc min så da er jeg fornøyd

:)

Skrevet

Gjett om jeg tenkte det samme da ;)

Men jeg er ærligheten selv *snufs* og spurte om alt skulle sendes tilbake...og de sa ja.

Vel, nå blir jeg iallefall kvitt den elendige skriking/piping/skraping i pc min så da er jeg fornøyd

:)

Kjipt...

Sjøl gleder jeg meg til ny pc, regner med å få den i månedsskiftet august/september, så det er litt ventetid... (hjemme-pc-ordning på jobben)

Den jeg har nå (stasjonær) kunne jeg sikkert ha oppgradert litt, med bl.a. mer minne, men har hatt så lyst på en bærbar lenge, og nå fikk jeg muligheten...

*gleder meg*

Gjest Ramina
Skrevet

Kjipt...

Sjøl gleder jeg meg til ny pc, regner med å få den i månedsskiftet august/september, så det er litt ventetid... (hjemme-pc-ordning på jobben)

Den jeg har nå (stasjonær) kunne jeg sikkert ha oppgradert litt, med bl.a. mer minne, men har hatt så lyst på en bærbar lenge, og nå fikk jeg muligheten...

*gleder meg*

Ahhh...lykke til da, og gratulere på forhånd :)

Kællen har bærbar...men den er en fem år gammel eller no så der skotter det på både plass og fres...selvfølgelig sitter han gjerne på min ;)

Kjøpte hos mpx jeg da, grei størrelse, godt med minne...deilig.

Før det hadde jeg også stasjonær, men en fem, seks år den også så det er jo hysterisk forskjell på den og denne nye.

Splatta hele den gamle jeg da og gav den til ungene...flott til spill og greier.

Kjøpte trådløst til den også slik at de kan gå på nett uten å klå på mamma sin ;)

Kjempemorro med nytt, raskt og bra når en sitter en del på nett, da.

Skrevet

Man må selvfølgelig returnere det, men det er et selvfølge at de som har sendt feil betaler porto.

"..................................."

Skrevet

Man må selvfølgelig returnere det, men det er et selvfølge at de som har sendt feil betaler porto.

"..................................."

Ingenting er en selvfølge.

Vi sitter her med et ekstra trådløst aksesspunkt... (avklart med selger)

Skrevet

Ingenting er en selvfølge.

Vi sitter her med et ekstra trådløst aksesspunkt... (avklart med selger)

Ah, selfølgelig - hvis selger sier at man kan beholde det for å være "snill", så er det jo greit :-)

".................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...