Gå til innhold

Hvordan finne epostadresser på enklest mulig måte på nettet?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Hjelp! Vi skal ha fest og vil prøve å nå endel av gjestene via mail. Problemet er at vi ikke har adressene til alle. Hvordan ordner vi det på enklest mulig måte på nettet?

Skrevet

Dersom de har valgt å registrere seg på telefonkatalogen.no - så kan du finne mailadressen der. Ellers er det vel noen forsøksvise epost-registre, men alle har jo basert seg på frivillig registrering, og dermed temmelig lite komplette - så jeg tror det kan bli vanskelig...

Du kan jo søke på navnene deres (ett og ett), særlig om de har spesielle navn. Men det sikreste er kanskje gamlemåten, å sende snailmail... (brev)

Gjest togli
Skrevet

Dersom de har valgt å registrere seg på telefonkatalogen.no - så kan du finne mailadressen der. Ellers er det vel noen forsøksvise epost-registre, men alle har jo basert seg på frivillig registrering, og dermed temmelig lite komplette - så jeg tror det kan bli vanskelig...

Du kan jo søke på navnene deres (ett og ett), særlig om de har spesielle navn. Men det sikreste er kanskje gamlemåten, å sende snailmail... (brev)

Hmm, var visst ikke så lett som jeg trodde dette her, nei :-(

Takk for hjelpen iallefall :)

Gjest papirtiger
Skrevet

Hmm, var visst ikke så lett som jeg trodde dette her, nei :-(

Takk for hjelpen iallefall :)

Heldigvis..

Send en sms og spør om adressen.

Gjest togli
Skrevet

Heldigvis..

Send en sms og spør om adressen.

Ja, det kan man også si ;-)

Har sendt sms'er i fleng og fått ordna det nå :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...