Gjest togli Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hjelp! Vi skal ha fest og vil prøve å nå endel av gjestene via mail. Problemet er at vi ikke har adressene til alle. Hvordan ordner vi det på enklest mulig måte på nettet? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Scroll deg ned på denne siden - det finnes en link til en side med norske mailadresser, men jeg får den ikke opp for øyeblikket. http://www.sidene.no/mail/linker.htm 0 Siter
Gemini Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Dersom de har valgt å registrere seg på telefonkatalogen.no - så kan du finne mailadressen der. Ellers er det vel noen forsøksvise epost-registre, men alle har jo basert seg på frivillig registrering, og dermed temmelig lite komplette - så jeg tror det kan bli vanskelig... Du kan jo søke på navnene deres (ett og ett), særlig om de har spesielle navn. Men det sikreste er kanskje gamlemåten, å sende snailmail... (brev) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Dersom de har valgt å registrere seg på telefonkatalogen.no - så kan du finne mailadressen der. Ellers er det vel noen forsøksvise epost-registre, men alle har jo basert seg på frivillig registrering, og dermed temmelig lite komplette - så jeg tror det kan bli vanskelig... Du kan jo søke på navnene deres (ett og ett), særlig om de har spesielle navn. Men det sikreste er kanskje gamlemåten, å sende snailmail... (brev) Hmm, var visst ikke så lett som jeg trodde dette her, nei :-( Takk for hjelpen iallefall 0 Siter
Gjest togli Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Scroll deg ned på denne siden - det finnes en link til en side med norske mailadresser, men jeg får den ikke opp for øyeblikket. http://www.sidene.no/mail/linker.htm Takk :-) 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Hmm, var visst ikke så lett som jeg trodde dette her, nei :-( Takk for hjelpen iallefall Heldigvis.. Send en sms og spør om adressen. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Heldigvis.. Send en sms og spør om adressen. Ja, det kan man også si ;-) Har sendt sms'er i fleng og fått ordna det nå :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.