Reg@l Skrevet 29. juni 2005 Skrevet 29. juni 2005 Nå er flybilletter til London bestilt! Reiser sammen med en kamerat 28.-31.juli :-) *Kvitre* 0 Siter
annegunn Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Ikke lenge til engang! Bestilte faktisk billetter selv nå på søndag, men det er lenge til da. Vi gjentar suksessen fra i fjor og feirer nyttårsafen i London :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Ikke lenge til engang! Bestilte faktisk billetter selv nå på søndag, men det er lenge til da. Vi gjentar suksessen fra i fjor og feirer nyttårsafen i London :-) Vælkømmi hemmatt! 0 Siter
annegunn Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Vælkømmi hemmatt! Merci! Er du på jobb, eller? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Merci! Er du på jobb, eller? Næsj, man har da ferie, serru! Hvis man kan kalle det ferie å være aleine med to unger i en mnd pga stengte barnehager og mannen som først har ferie i august... *gretten* 0 Siter
annegunn Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Næsj, man har da ferie, serru! Hvis man kan kalle det ferie å være aleine med to unger i en mnd pga stengte barnehager og mannen som først har ferie i august... *gretten* Hele juli alene? Guri.... Du får kjøpe inn noe sparris hvis det blir for kjedelig... Jeg har forresten sendt deg noen bilder fra paradis, på jobbmailen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Hele juli alene? Guri.... Du får kjøpe inn noe sparris hvis det blir for kjedelig... Jeg har forresten sendt deg noen bilder fra paradis, på jobbmailen. *iler inn for å sjekke* 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Hele juli alene? Guri.... Du får kjøpe inn noe sparris hvis det blir for kjedelig... Jeg har forresten sendt deg noen bilder fra paradis, på jobbmailen. FOR et kjipt sted... 0 Siter
annegunn Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 FOR et kjipt sted... Ja, ikke sant. Det er derfor vi reiser tilbake år etter år etter år.... Skal ikke dere reise noe sted? Høres jo ikke akkurat sånn ut? 0 Siter
Reg@l Skrevet 5. juli 2005 Forfatter Skrevet 5. juli 2005 Ikke lenge til engang! Bestilte faktisk billetter selv nå på søndag, men det er lenge til da. Vi gjentar suksessen fra i fjor og feirer nyttårsafen i London :-) Jeg også vil! :-) 0 Siter
annegunn Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 Jeg også vil! :-) Du kan ikke klage da... Forresten reiser jeg med ferga til Newcastle 31.7... 0 Siter
annegunn Skrevet 5. juli 2005 Skrevet 5. juli 2005 FOR et kjipt sted... Nå har du fått en mail til :-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 6. juli 2005 Skrevet 6. juli 2005 Ja, ikke sant. Det er derfor vi reiser tilbake år etter år etter år.... Skal ikke dere reise noe sted? Høres jo ikke akkurat sånn ut? Vi stikker på hytta og blir ei uke eller to. Også var vi på Hvaler forrige helg og besøkte naboene. Litt lite familievennlig med turnusferie og stengte barnehager... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.