Gå til innhold

Lavt stoffskifte, kan noen svare...

Anbefalte innlegg

redd og bekymret

jeg har i lang tid slitt en del med diverse ulike symptomer, men med hovedtyngde på svimmelhet og trøtthet.

jeg har lest en del her på d.o, men ser lite at svimmelhet kan være et symptom, men unntak av enkelte innlegg...

jeg lurte derfor på om noen med lavt stoffskifte kunne beskrevet litt hvordan de hadde det før behandlig ol..hva kjennetegner sykdommen?

jeg har fått sjekket stoffskiftet mitt og det var helt i grenseland, men forsatt ikke under, skulle sjekke det om noen mnd igjen, så det kan være aktuelt..

så vær så snill, kan noen svare, jeg holder på å bli gal av å gå rundt med så mange ulike tanker på alt som kan være galt.

har vært sykemeldt i lang tid, syv mnd som sagt med hovedtyngde på svimmelhet, men jeg er også så fryktelig trøtt, øynene er så utrolig tunge, jeg er tiltaksløs som bare av det, jeg er urolig- spesielt i beina mine, klarer liksom ikke helt sitte stille. hatt litt tendens til kramper i leggene, jeg er ukonsentert og føler at jeg ikke får til noe. orker liksom ikke stå oppreist føler jeg....

kunne sikkert skrevet mye mer, men har prøvd å luke ut litt...

håper noen svarer meg:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189649-lavt-stoffskifte-kan-noen-svare/
Del på andre sider

Fortsetter under...

redd og bekymret

jeg vil bare si at jeg normalt sett har et meget godt liv, uten så altfor mange bekymringer. jeg har en god jobb og trives meget godt.

jeg har alltid hatt masse overskudd og glede av ting.

og nå, ja det er jo nesten slik at jeg føler meg deprimert og tung, så fryktelig tung. fra aktiv til passiv....

symptomene mine har nok kommet litt snikende på meg, men ble oversett til det plutselig sa stopp...

om det er noe relevant; min mens har vært fryktelig ustabil i mange år, det kan gå mnd mellom hver blødning, men dette sier vist lege kan skje etter lang tids bruk av p-piller...

jeg er forresten 26 år gammel:=)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...