Nicita1365380875 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hallo... Ja jeg har snaket med fastlegen min og På sykehuset og Parteneren min tokk tester prøver di sa At han haddet for Møye av Hormoner 500 noe en vannlig menner har Og Sædkvaliteten ikke svømte fort men noen var arternetiver god..Hva kan det betyr og hva har det med å befrukte meg? Jeg går på Pergotime og Provera kurer For bløddinger Og eggløsning.Men virke ikke heilt . Men Prover for blødding vikre ganske godt. Men jeg fekk ikke eggløsning.Skjøner ike... Andre kuren min nå i juli. Jeg skal på nyt Kontrol I august. Legen på sykehuset tenkete at en kuren hvar ganske svak til meg pergotimen For eggløsning... Så tenkte di At di skule bare sende meg videre Til prøverørbehandling men i mellom tiden tar høyere dose Pergotime å prøve videre men jeg venter å komme inn hva synnes dere da? Jeg lurte på Om høyden og vekten på meg og partneren min kan ha noe effekt på det?+ For exsempel jeg er 158 kg 85. Han er ca 175 kg100. Er det farlig.? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189658-hjelp-meg/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.