Gå til innhold

Problemer med urinveien

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg er 36 år og har den siste tiden opplevd at jeg må sinnsykt ofte på do for å tisse. Har forsøkt å telle hvor ofte og er kommet fram til at jeg er på do rundt 12 ganger i døgnet. Av disse er jeg 1-2 ganger om natten. Har den siste tiden også opplevd enkelte ganger hvor det har vært problemer med å få til å tisse, selv om jeg må (kjenner at blæra er full). Har nærmest måtte brukt musklene for å presse ut urinen manuelt. Har også problemer med etterdråper. Enkelte ganger har jeg også opplevd at det svir noe inne i kroppen penis etter utløsning. Den siste uken har jeg i tillegg opplevd en smerte som nærmest skyter ut fra høyre hoften og ned i beina. Dette går raskt over men gjør vondt. Er usikker på om det siste har en sammenheng med det ovenfor.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189682-problemer-med-urinveien/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...