Finnmark 36 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hei. Jeg er 36 år og har den siste tiden opplevd at jeg må sinnssykt ofte på do for å tisse. Har forsøkt å telle hvor ofte og er kommet fram til at jeg er på do rundt 12 ganger i døgnet. Av disse er jeg 1-2 ganger om natten. Har den siste tiden også opplevd enkelte ganger hvor det har vært problemer med å få til å tisse, selv om jeg må (kjenner at blæra er full). Har nærmest måtte brukt musklene for å presse ut urinen manuelt. Har også problemer med etterdråper. Enkelte ganger har jeg også opplevd at det svir noe inne i kroppen penis etter utløsning. Den siste uken har jeg i tillegg opplevd en smerte som nærmest skyter ut fra høyre hoften og ned i beina. Dette går raskt over men gjør vondt. Er usikker på om det siste har en sammenheng med det ovenfor. mvh Mann 36 år 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189684-problemer-med-urinveiene/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.