Gjest takker på forhånd Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Hvordan er menyen på Siemens mobiler? Er den forholdsvis enkel? Har hatt Nokia og Samsung mobil før.. Noen annet å si om Siemens? Bra kvalitet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har en gammel Siemens C55 og er kjempefornøyd med den. Enkel og grei synes jeg nå, men jeg måtte jo venne meg til den da. Gikk fra en Nokia (eldgammel), men nå aner jeg ikke hva jeg skal gjøre om jeg får en Nokia mellom hendene. ) Vanesak med andre ord. På den annen side hadde min mor en nyere Siemens og den klarte jeg aldri å lære meg å bruke. 0 Siter
citoyen Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har en c55 jeg er veldig fornøyd med. Greie menyer og veldig god måte å håndtere T9-ordlisten på. Jeg har hatt den i mange år og det har aldri vært noe tull med den. Aner ikke hvordan nyere Siemens-telefoner er. 0 Siter
Lillemus Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har en c55 jeg er veldig fornøyd med. Greie menyer og veldig god måte å håndtere T9-ordlisten på. Jeg har hatt den i mange år og det har aldri vært noe tull med den. Aner ikke hvordan nyere Siemens-telefoner er. Er det virkelig flere som har C55?! ) Funker som bare det den! 0 Siter
cecily Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har en Siemens C60 og jeg er veldig fornøyd. Batteriet er fortsatt på topp halvannet år etter jeg tok den i bruk og selve telefonen fungerer som den skal. Den har også tålt å gå i bakken et utall ganger. Jeg gikk fra en Nokia til Siemens og det tok et par dager før jeg kom inn i rutinene. Funksjonene er like logisk som i en Nokia, men enkelte av dem er stikk motsatt av Nokia, mellomrom og punktum f.eks. Oppsummering: Nokia = elendig batteri og helt ok telefon. Siemens = supert batteri og ok+ telefon. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Det er vel Siemens og Sony Ericsson som har fått mest skryt for menysystemet sitt i tester. Hadde en S65 som var veldig logisk og oversiktlig å finne ut av selv om jeg ikke hadde hatt Siemens før. Men det kom muligens av at den jeg hadde før det igjen var en SE T610, og menyene på de to er forholdsvis likt oppbygd. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Vel har Siemens har hatt Nokia. Fordeler og ulemper med begge. Synd de ikke kan lage en sammen. Sukk... 0 Siter
Åsemor Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Jeg har en Siemens S55, men bruker den ikke nå. Det gikk jo greit etter en stund, men jeg savnet den gode gamle 3310-en min. Menysystemet var ganske likt oppbygget, så det verste for meg var at tastene var ekle å trykke på. Nå vet jeg ikke engang hva telefonen min heter, men at det er en Nokia, det er helt sikkert. Men man venner seg til alt, er det ikke sånn da? Jeg syns jo den var helt ok å bruke en god stund, men da jeg kjøpte nokia igjen var det innmari deilig. Sambo har en annen siemens nå, husker ikke hva den heter, det er sånn som man kan klappe igjen. Syns også med den at telefonen er helt ok, men at tastene er skikkelig ekle. 0 Siter
Prozak Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Er det virkelig flere som har C55?! ) Funker som bare det den! Hah! Jeg har for øyeblikket en A55 - DET er gammel holk, det. "................................. 0 Siter
Gjest tionne Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Er det virkelig flere som har C55?! ) Funker som bare det den! Jeg har også C55! Den tåler absolutt alt, har hatt den i over 2 år. Før det hadde jeg C25(?), helt topp den også (for mitt bruk, anyway...). 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jeg har også C55! Den tåler absolutt alt, har hatt den i over 2 år. Før det hadde jeg C25(?), helt topp den også (for mitt bruk, anyway...). Har ikke tall på hvor mange ganger den har gått i flisgolvet i gangen så batterideksel og batteri spretter veggimellom, men den funker akkurat like bra. 0 Siter
Gjest liker Samsung bedre Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg har hatt flere Siemenstlf og jeg er ikke veldig begeistret for de. Menyen er enkel, men jeg syns tlfboka er litt tungvin (hvordan skrives dette da..?).. Alle mine tlf har skrudd seg av uten grunn, T9 ordboken fungerer ikke som den skal, batteritiden er kort men ellers er den ok.. Men jeg skal ikke ha en Siemenstlf når jeg skal ha ny tlf neste gang.. 0 Siter
Gjest Wer bist du? Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 En ting å ha i mente er at et selskap som heter BenQ har kjøpt mobilproduksjonen fra Siemens, inkludert merkenavnet, så Siemens telefoner er ikke Siemens telefoner lenger, selv om de fortsatt heter Siemens 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.