Gå til innhold

Hvordan produkt er dette? Oversette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En mild, mattende og astringerende (som trekker sammen) lotion. Hjelper til å fjerne døde hudceller og urenheter. Forbedrer kvaliteten på huden din. Huden blir helt ren og klar. For et sunt og matt utseende.

Sånn løselig oversatt etter mine skrantende kunnskaper. :)

Kizza1365380506
Skrevet

En mild, mattende og astringerende (som trekker sammen) lotion. Hjelper til å fjerne døde hudceller og urenheter. Forbedrer kvaliteten på huden din. Huden blir helt ren og klar. For et sunt og matt utseende.

Høhh...

Håper du rødmer av det utsagnet! :op

Skrevet

Høhh...

Håper du rødmer av det utsagnet! :op

Hæ? Eneste grunnen til at jeg rødmer i dag er fordi jeg har latet meg i sola hele dagen. :)

Gjest biothermfan
Skrevet

Skal den vaskes av eller er dette en type bodylotion.

Skrevet

Det vet jeg ikke, kanskje du kan sende en mail til dem på duft.no og spørre? :)

Gjest ..til bokmål??
Skrevet

Kan du oversette "hvordan produkt er dette?..

Gjest norsklærer
Skrevet

Dårlig i norsk og. "HVILKET produkt er dette " skal det være.

Gjest Persille
Skrevet

Det er en type bodylotion vil jeg tro, har aldri hørt at noe som kalles lotion skal vaskes av :)

Sofies mamma
Skrevet

"hvordan produkt"

Hva betyr det?

Type proukt. Vær litt vanskeligere'a.

Sofies mamma
Skrevet

Dårlig i norsk og. "HVILKET produkt er dette " skal det være.

Kjempedårlig. 6 i stp og eksamen vdg. 2,0 på grunnfag og 1,8 på mellomfaget. Å, så dårlig jeg er.

Sofies mamma
Skrevet

Det er en type bodylotion vil jeg tro, har aldri hørt at noe som kalles lotion skal vaskes av :)

Tusen takk for et ordentlig svar. Det må da være en bodylotion-lignende sak. Lotion skal ikke avskes av. Da heter det vel cleanser?

Gjest Persille
Skrevet

Tusen takk for et ordentlig svar. Det må da være en bodylotion-lignende sak. Lotion skal ikke avskes av. Da heter det vel cleanser?

Ja, det ville jeg tro :)

Gjest norsklærer
Skrevet

Kjempedårlig. 6 i stp og eksamen vdg. 2,0 på grunnfag og 1,8 på mellomfaget. Å, så dårlig jeg er.

Alzheimer?

Sofies mamma
Skrevet

Alzheimer?

Nei. Hva i alle dager er det deg? Et utrolig behov for å være veldig usaklig?

Skrevet

...og så klarer du å skrive HVORDAN produkt!?!

Sofies mamma
Skrevet

...og så klarer du å skrive HVORDAN produkt!?!

Det er litt av en krise. Tenk på det... Jeg skrev feil. Noe så grusomt. Mennesker gjør da aldri feil. Kan ikke skjønne det. Uff, nå er jeg sjokkert.

Skrevet

Det er litt av en krise. Tenk på det... Jeg skrev feil. Noe så grusomt. Mennesker gjør da aldri feil. Kan ikke skjønne det. Uff, nå er jeg sjokkert.

Å misbruke "hvordan" og "hvem", er mye mer enn å bare skrive feil.

Sofies mamma
Skrevet

Å misbruke "hvordan" og "hvem", er mye mer enn å bare skrive feil.

Ja, det er rett og slett et overgrep på språket. Er det straffbart? Redd politiet kommer, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...