Gjest biothermfan, dårlig i engelsk Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 http://duft.no/customer/product.php?productid=120020&cat=0&page=2 0 Siter
Freya Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 En mild, mattende og astringerende (som trekker sammen) lotion. Hjelper til å fjerne døde hudceller og urenheter. Forbedrer kvaliteten på huden din. Huden blir helt ren og klar. For et sunt og matt utseende. Sånn løselig oversatt etter mine skrantende kunnskaper. 0 Siter
Kizza1365380506 Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 En mild, mattende og astringerende (som trekker sammen) lotion. Hjelper til å fjerne døde hudceller og urenheter. Forbedrer kvaliteten på huden din. Huden blir helt ren og klar. For et sunt og matt utseende. Sånn løselig oversatt etter mine skrantende kunnskaper. Høhh... Håper du rødmer av det utsagnet! :op 0 Siter
Freya Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Høhh... Håper du rødmer av det utsagnet! :op Hæ? Eneste grunnen til at jeg rødmer i dag er fordi jeg har latet meg i sola hele dagen. 0 Siter
Gjest biothermfan Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 En mild, mattende og astringerende (som trekker sammen) lotion. Hjelper til å fjerne døde hudceller og urenheter. Forbedrer kvaliteten på huden din. Huden blir helt ren og klar. For et sunt og matt utseende. Sånn løselig oversatt etter mine skrantende kunnskaper. Skal den vaskes av eller er dette en type bodylotion. 0 Siter
Freya Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Skal den vaskes av eller er dette en type bodylotion. Det vet jeg ikke, kanskje du kan sende en mail til dem på duft.no og spørre? 0 Siter
Gjest ..til bokmål?? Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Kan du oversette "hvordan produkt er dette?.. 0 Siter
Gjest norsklærer Skrevet 30. juni 2005 Skrevet 30. juni 2005 Dårlig i norsk og. "HVILKET produkt er dette " skal det være. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Skal den vaskes av eller er dette en type bodylotion. Det er en type bodylotion vil jeg tro, har aldri hørt at noe som kalles lotion skal vaskes av 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 "hvordan produkt" Hva betyr det? Type proukt. Vær litt vanskeligere'a. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Dårlig i norsk og. "HVILKET produkt er dette " skal det være. Kjempedårlig. 6 i stp og eksamen vdg. 2,0 på grunnfag og 1,8 på mellomfaget. Å, så dårlig jeg er. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Det er en type bodylotion vil jeg tro, har aldri hørt at noe som kalles lotion skal vaskes av Tusen takk for et ordentlig svar. Det må da være en bodylotion-lignende sak. Lotion skal ikke avskes av. Da heter det vel cleanser? 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Tusen takk for et ordentlig svar. Det må da være en bodylotion-lignende sak. Lotion skal ikke avskes av. Da heter det vel cleanser? Ja, det ville jeg tro 0 Siter
Gjest norsklærer Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Kjempedårlig. 6 i stp og eksamen vdg. 2,0 på grunnfag og 1,8 på mellomfaget. Å, så dårlig jeg er. Alzheimer? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Alzheimer? Nei. Hva i alle dager er det deg? Et utrolig behov for å være veldig usaklig? 0 Siter
Gjest Fyyy Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Kjempedårlig. 6 i stp og eksamen vdg. 2,0 på grunnfag og 1,8 på mellomfaget. Å, så dårlig jeg er. ...og så klarer du å skrive HVORDAN produkt!?! 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 ...og så klarer du å skrive HVORDAN produkt!?! Det er litt av en krise. Tenk på det... Jeg skrev feil. Noe så grusomt. Mennesker gjør da aldri feil. Kan ikke skjønne det. Uff, nå er jeg sjokkert. 0 Siter
Gjest Fyyy Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Det er litt av en krise. Tenk på det... Jeg skrev feil. Noe så grusomt. Mennesker gjør da aldri feil. Kan ikke skjønne det. Uff, nå er jeg sjokkert. Å misbruke "hvordan" og "hvem", er mye mer enn å bare skrive feil. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Å misbruke "hvordan" og "hvem", er mye mer enn å bare skrive feil. Ja, det er rett og slett et overgrep på språket. Er det straffbart? Redd politiet kommer, jeg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.