Gå til innhold

teiping av arr etter bukplastikk

Anbefalte innlegg

Ble operert på Colosseum klinikken i Oslo for litt over en uke siden. Spurte hva jeg skulle gjøre med tapen over stingene når jeg tok av bandasjen, trodden den måtte skiftes. Men de sa at jeg ikke skulle røre den, bare la den lufttørke eller bruke hårføner. Er litt usikker nå for etter å ha lest en del her på forum virker det som om en del andre har fått beskjed om å bytte tape..Jeg er muligens litt hysterisk men vil ikke risikere å få infeksjoner fordi jeg ikke gjør det riktig..

Et annet spørsmål er ang body: Den var jo stram rett etter operasjonen, men nå har hevelsen gått en del ned. Føler at den ikke er spesielt stram og lurer på om det kan "ødelegge" noe av resultatet?

Vil bare gjøre ting riktig.....

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/189722-teiping-av-arr-etter-bukplastikk/
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Fortsetter under...

Litt sent å komme med svar, så jeg spør helelr om du fant ut noe av dette?

Fikk beskjed av min lege og bytte tapen ved første durj, men deretter bare når tapen løsnet.

Bodyen min kan jeg heldigvis stramme inn, så det ordner seg.

Er resultatet bra så langt?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...