Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det samme gamle stinkende Lano-såpa i disse nye såpedispenserne? Eller er det en ny såpe som lukter bedre?

Makan til tullete såpedispenser skal man lete lenge etter, men den hadde passet perfekt på mitt bad. ;) Men vanlig Lano-såpe er så guffen at jeg er kvalm i mange timer etter å ha vasket meg på hendene med den.

Skrevet

Hehe - jeg ler - vi er enige om mye rart altså!

Jeg er SÅ enig nemlig, i at Lano-såpa har en aldeles forferdelig lukt. Har jeg måttet vaske meg med Lano borte, så er jeg veldig rask med å vaske hendene hjemme så fort jeg får mulighet. Den lukten er jo bare fæl!

Men noen liker den tydeligvis, siden Lano "alltid" har vært der. Tror lukten er den samme som før, så tviler på at de har kommet med en ny variant nå...

Skrevet

Hehe - jeg ler - vi er enige om mye rart altså!

Jeg er SÅ enig nemlig, i at Lano-såpa har en aldeles forferdelig lukt. Har jeg måttet vaske meg med Lano borte, så er jeg veldig rask med å vaske hendene hjemme så fort jeg får mulighet. Den lukten er jo bare fæl!

Men noen liker den tydeligvis, siden Lano "alltid" har vært der. Tror lukten er den samme som før, så tviler på at de har kommet med en ny variant nå...

Syns de kunne kommet med ny lukt når de kommer med ny flaske.

Skrevet

Enig - jeg går lange omveier rundt Lano, den lukta vil jeg ikke ha på meg!

Men reklamen er søøøt! :-)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Liker lano-lukta jeg. Dove derimot....

Skrevet

Men kan du svare på om gakk-gakk-såpa er lik som "vanlig" lano?

Skrevet

Dove er jo så mye bedre enn Lano! :-)

Men jeg liker et par av Palmolive-variantene best, av sånne "dagligvare-såper".

Skrevet

Så vidt jeg vet kommer den gakk-gakk-dispenseren i begrenset opplag...og det er nok samme såpa. Men du kan jo helle ut og fylle på en såpe du liker? :-)

Skrevet

Så vidt jeg vet kommer den gakk-gakk-dispenseren i begrenset opplag...og det er nok samme såpa. Men du kan jo helle ut og fylle på en såpe du liker? :-)

Ja, det kan jeg gjøre.

Gjest gakk-gakk
Skrevet

Kjære Åsemor!

Siden du er en av de flittige bidragsyterne her, så ville jeg gjøre en liten innsats til gjengjeld: Jeg har vært på badet og snust lenge og vel på vanlig Lano og Gakk-gakk-ene. Konklusjonen er som følgende: De lukter rimelig likt, men konsistensen og fargen er litt forskjellig. Det største problemet for min del er imidlertid at jeg som alltid har likt Lano-lukta har fått problem med den. Hmm. Hva gjør man ikke for en trofast dol-er?

Mvh

Skrevet

Kjære Åsemor!

Siden du er en av de flittige bidragsyterne her, så ville jeg gjøre en liten innsats til gjengjeld: Jeg har vært på badet og snust lenge og vel på vanlig Lano og Gakk-gakk-ene. Konklusjonen er som følgende: De lukter rimelig likt, men konsistensen og fargen er litt forskjellig. Det største problemet for min del er imidlertid at jeg som alltid har likt Lano-lukta har fått problem med den. Hmm. Hva gjør man ikke for en trofast dol-er?

Mvh

Å, så snill du er! Så beklager jeg at du ikke liker den gufne lukta lenger. ;)

Gjest gakk-gakk
Skrevet

Å, så snill du er! Så beklager jeg at du ikke liker den gufne lukta lenger. ;)

Det måtte vel komme en dag uansett. Det lukter jo egentlig gammeldags, hjemmekokt såpe. Men anbefaler ellers dispenseren. Junior elsker den (bestefar også), så såpa må nok byttes ut titt og ofte så flink som han har blitt til å vaske hendene.

Skrevet

Palmolive med f.eks eplelukt, _de_ er fæle de. Det orker jeg ikke bruke. Lano går helt fint.

Skrevet

De lukter godt, men de tørker så ut hendene, synes jeg..

Skrevet

Palmolive med f.eks eplelukt, _de_ er fæle de. Det orker jeg ikke bruke. Lano går helt fint.

Eplelukt liker jeg ikke, men mandel og shea (to ulike) - de er gode.

Gjest en annen såpe
Skrevet

Jeg klarer heller ikke Dove.

Sofies mamma
Skrevet

Jeg vil ha gakk-gakk. Hvor får jeg tak i det? Link?

Skrevet

Hehe, Dove-håndsåpe minner meg om en kort karriere i hjemmesykepleien. En av pasientene hadde sånn såpe på vasken. Nå, åtte år etter tenker jeg på rumpa til Asta når jeg kjenner lukta. Sjukt.

Samme med Natusan PH 5.5...den brukte de inne på sykehjemmet.

Men Dove-silk produktene er gode, da ;-)

Skrevet

Jeg vil ha gakk-gakk. Hvor får jeg tak i det? Link?

Så den bare i butikken jeg.

Skrevet

Jeg synes lano lukter godt jeg da! :)

Kan du ikke kjøpe den da og fylle på annen såpe, hvis du liker gakk-gakk dispenseren? Den er jo litt søt da..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...