Sofies mamma Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Så den bare i butikken jeg. Vanlig dagligvare? 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Vanlig dagligvare? Ja, var på Meny. 0 Siter
Åsemor Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Jeg synes lano lukter godt jeg da! Kan du ikke kjøpe den da og fylle på annen såpe, hvis du liker gakk-gakk dispenseren? Den er jo litt søt da.. Jo, jeg tror jeg må gjøre det. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Ja, var på Meny. Ringte mannen min som er på handletur. Hæ? Gakk-gakk på badet? jaha? Ok. Skal se etter det. 0 Siter
amber sun Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Ja dessverre. Jeg har kjøpt den, fordi jeg ville ha dispenseren Likte de endene, jeg. Men såpa håper jeg er fort brukt opp, for den lukter altfor sterkt syns jeg også. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Ja dessverre. Jeg har kjøpt den, fordi jeg ville ha dispenseren Likte de endene, jeg. Men såpa håper jeg er fort brukt opp, for den lukter altfor sterkt syns jeg også. "Likte de endene, jeg." *KNIIIIS* Endene likte jeg og..skal kjøpe meg den der tror jeg. Står nok i stil til resten av leiligheten 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.