Gå til innhold

Pur puselykke!:-)

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Nå har jeg drevet og skrevet bekymrede innlegg her om ny kattunge og voksen katt som ikke fant tonen sånn helt med en gang..

Men, nå er de blitt så fine venner, og ligger i stolen og maler til hverandre:-)

De kan også spise sammen, og de sover sammen!

Superhyggelig!

Hvis kattungen nå etterhvert klarer å unngå fristelsen med å tygge på Mephistos hale og ører hele tiden, blir det jo BARE velstand..;-)

Måtte bare dele!:-)

*stolt matmor*

Skrevet

Vi har også to katter - og en hund - og alle har sånn glede av hverandre, atte :)

Koselig med dyr!

hare1365380455
Skrevet

Koselig:) Har den minste fått navn?

Skrevet

hehe..mulig jeg er for mye her inne altså, men tenkte på pusene dine i går kveld, og om eldstepusen fremdeles følte seg utradert av yngre krefter :-)

Godt å høre at det har gått seg til! :-)

*mjau*

laguna1365380434
Skrevet

Så koselig!

Hva skal forresten barnet hete?

Vi bestemte oss, etter mye om å men, for å hplde oss til det første : Swiffer dusty.

Swiff på kort.

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Vi har også to katter - og en hund - og alle har sånn glede av hverandre, atte :)

Koselig med dyr!

Det er det! :-)

Kjekt at dine også kommer fint over ens..

laguna1365380434
Skrevet

Så bra at det gikk seg til :)

Det gjorde det, og egentlig tok det ikke så lang tid heller! :-)

De er veldig koselige&sympatiske puser!

laguna1365380434
Skrevet

Koselig:) Har den minste fått navn?

Jupp! Vi bestemte oss for å gå for det første vi tenkte på, Swiffer dusty.

Selvom det blir en munnfull. Hun kan hete swiff på kort..:-)

laguna1365380434
Skrevet

hehe..mulig jeg er for mye her inne altså, men tenkte på pusene dine i går kveld, og om eldstepusen fremdeles følte seg utradert av yngre krefter :-)

Godt å høre at det har gått seg til! :-)

*mjau*

he, he, så hyggelig at du tenker på oss da..:-)

Det gikk seg fint til. Han blir fortsatt litt stressa når hun driver på med halen hans som aller verst, men ellers er han tilbake til sitt gamle og sympatiske jeg, og maler og "smiler" til både folk og dyr..

Og det er koselig!

Skrevet

Vi bestemte oss, etter mye om å men, for å hplde oss til det første : Swiffer dusty.

Swiff på kort.

Jeg har så lyst på en pus! Det har mannen også, dessverre er jeg allergisk.

:-(

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har så lyst på en pus! Det har mannen også, dessverre er jeg allergisk.

:-(

Uff, så kjipt!:-(

Katter er jo bare sååå koselige!

Men hvor allergisk er du? Kan du klappe katter borte, eller nyser du deg i hjel bare du ser en?

Hvis du er sånn middels kan du jo kose nabokatten eller noe, som en litt sorry erstatning for å ha egen? ;-)

Mange reager jo bare når de er rundt sånn 24/7..

Skrevet

Det går seg som regel til etter kort tid:-)

Men bare vent til minstmannen blir litt eldre og større....og lekeslossingen begynner for alvor.

Har to selv, der "minstemann" nå er blitt tilnærmet voksen (ca 2,5 år og 8 kg). Det er en Main Coon og de utvikler seg fysisk helt frem til de er nesten 4 år.....

Eldstemann er 6 år og veier 10 kg. Og jeg skal love deg at det går hardt for seg når de setter i gang! Det er kun på lek og morsomt å se på, selv om det ikke alltid er like morsomt med to store katter som ser ut til å forsøke å sette stua på hodet når de går i gang:-)

Hårdotter blir det da over alt. Og det er ikke like lett å ligge i sofaen og slappe av når de rett som det er bestemmer seg for å bruke magen din som springbrett i jakten på hverandre....ouugghhh...

Heldigvis er de flinke til å holde klørne inne....:-)

laguna1365380434
Skrevet

Det går seg som regel til etter kort tid:-)

Men bare vent til minstmannen blir litt eldre og større....og lekeslossingen begynner for alvor.

Har to selv, der "minstemann" nå er blitt tilnærmet voksen (ca 2,5 år og 8 kg). Det er en Main Coon og de utvikler seg fysisk helt frem til de er nesten 4 år.....

Eldstemann er 6 år og veier 10 kg. Og jeg skal love deg at det går hardt for seg når de setter i gang! Det er kun på lek og morsomt å se på, selv om det ikke alltid er like morsomt med to store katter som ser ut til å forsøke å sette stua på hodet når de går i gang:-)

Hårdotter blir det da over alt. Og det er ikke like lett å ligge i sofaen og slappe av når de rett som det er bestemmer seg for å bruke magen din som springbrett i jakten på hverandre....ouugghhh...

Heldigvis er de flinke til å holde klørne inne....:-)

*lol* DET hørtes heftig ut ja..:-)

Nå er jeg vant til store katter, Mephisto, når han ligger utstrakt ved siden av meg, da rekker han meg fra hodet til knærne..:-o Og han er 12.5 kg! :-o

Han har også hoppet ned på meg fra sofaryggen når jeg ligger og sløver, det kan sette en støkk i hvem som helst men jeg tror ikke han helt skjønner hvor DIGER han er;-)

Tror kanskje ikke frøkna har det i seg å bli SÅ diger, mora hennes er liten.

Gleder meg tilå følge med utviklingen fremover, men ser selvsagt for meg litt sånn nedrevne gardiner og velta småhyller og slike ting..Det hører jo med..:-)

Skrevet

Nå er jeg vant til store katter, Mephisto, når han ligger utstrakt ved siden av meg, da rekker han meg fra hodet til knærne..:-o Og han er 12.5 kg! :-o

Han har også hoppet ned på meg fra sofaryggen når jeg ligger og sløver, det kan sette en støkk i hvem som helst men jeg tror ikke han helt skjønner hvor DIGER han er;-)

Gleder meg tilå følge med utviklingen fremover, men ser selvsagt for meg litt sånn nedrevne gardiner og velta småhyller og slike ting..Det hører jo med..:-)

Shit - for et beist!!! hehe

Har du bilder av Mephisto? Han må jo være helt enorm? Er han også en Maine Coon?

Tror jeg hadde blitt skremt om jeg rusla rundt på løkka og traff på den katta. Kanskje jeg skulle låne han en helg, så kanskje bikkja vår fikk seg en lærepenge og slutta å ville bry seg med katter... hehe

laguna1365380434
Skrevet

Shit - for et beist!!! hehe

Har du bilder av Mephisto? Han må jo være helt enorm? Er han også en Maine Coon?

Tror jeg hadde blitt skremt om jeg rusla rundt på løkka og traff på den katta. Kanskje jeg skulle låne han en helg, så kanskje bikkja vår fikk seg en lærepenge og slutta å ville bry seg med katter... hehe

*lol* Jupp,han er påfallende diger..:-)Folk har kvekt litt når de har sett ham ligge å lure nedi bakhagen her..;-)

Men han er snill som dagen er lang, bare god og fredelig.

Han er vanlig gatemix, så jeg vet ikke helt hvorfor han har blitt så svær..Nå er han FEIT i tillegg da, uten at jeg vet helt hvorfor det heller, da jeg virkelig forsøker å være en god og sunn matmor og jeg gir ham lite snacks og mest slankefor. Han forblir like svær.

Noe bilde har jeg ikke på computeren akkurat nå, men jeg kan legge ut ett når jeg får installert bildeprogrammet mitt igjen.

Det er en påfallende størrelseforskjell på de kattene..det går sikket 20 av frøkna på en Mephisto;-)

hare1365380455
Skrevet

Jupp! Vi bestemte oss for å gå for det første vi tenkte på, Swiffer dusty.

Selvom det blir en munnfull. Hun kan hete swiff på kort..:-)

Kult!:)

Skrevet

12,5 kg! Da er han svææær:-)

Jeg har sett en dansk Main Coon på ca 13 kg, og han var klart større enn Herkules (som da veide 9 kg).

Er det en rasekatt, eller en "god blanding"?

Veldig sjelden at "vanlige katter" blir så store (uten å være veldig fete).

Har du noen bilder så send meg noen! Skal love å sende deg noen tilbake. Mail: [email protected]

laguna1365380434
Skrevet

12,5 kg! Da er han svææær:-)

Jeg har sett en dansk Main Coon på ca 13 kg, og han var klart større enn Herkules (som da veide 9 kg).

Er det en rasekatt, eller en "god blanding"?

Veldig sjelden at "vanlige katter" blir så store (uten å være veldig fete).

Har du noen bilder så send meg noen! Skal love å sende deg noen tilbake. Mail: [email protected]

Jeg skal sende et bilde når jeg har ett:-) Jeg har ikke instalert fotoprogrammetmittpå nytt etter at maskinen røyk, så i skrivende stund har jeg bare papirbilder av Mephisto..

Men jeg sender gjerne og vil gjerne se bilder av dine:-)

Jeg synes store katter er alldeles herlige,men nå er det bare tilfeldigheter som har gjort mephisto til sånn en hval av en katt..

Han er ikke noen rasekatt bare pur gatemix.

Nåskal det sies at han ER ganske feit også, men ikke bare, han er lang og diger og har svært hue og svære poter og sånn.

Ikke hjelper det med diettfor heller,jeg har forsøktå slanke den katten dusinvis av ganger,men mindre blir han ikke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...