firebird1365380441 Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Har , etter mange års plager med fordøyelsen, fått diagnosen pankreatitt,kronisk type.Har aldri misbrukt alkohol eller andre "rus midler".For en del år tilbake, tok jeg flere tablett overdoser i suicidal hensikt, men vet ikke om dette har hatt noe å si for pankratitten.Legene er usikre på hvordan jeg har fått det og om jeg i det hele tatt HAR kronisk pankratitt fordi ct bildene viser en normal bukspyttkjertel, mens undersøkelsene av bukspyttkjertelen med EUS("svelge slange med ultralyd utstyr i narkose") , viser en arrete bukspyttkjertel med mange forkalkninger. Er det noen her som har lignende plager?Føler meg veldig alene akkurat nå...spiser Creon og håper at jeg i det minste ikke blir verre! :)Har i hvert fall blitt mye bedre etter at jeg begynte med Creon. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/189731-kronisk-pankreatitt-hjelpmamma/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.