Knotten Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jeg er ikke spesielt forballinteressert, men må si at dagens oppslag fanget interessen. RBK tapte og er ute av cupen. PJH sier om spillerne, og jeg siterer, "Bare håndveska som manglet" Hva faen??!!! Jeg dro umiddelbart på meg et par røde sokker og det lilla skjerfet. Er det sånn i mannfolkverdenen at kun den ynkeligste mann er på linje med kvinnene? Pøh, they wish! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 " Er det sånn i mannfolkverdenen at kun den ynkeligste mann er på linje med kvinnene?" Det er i hvert fall sånn i fotballverdenen, men da snakker jeg om fotballspillere, menn som kvinner, at selv den beste kvinne ikke engang er i nærheten av den ynkligste mann. Sånn sett tok ikke RBK-treneren for hardt i i går. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Det er bare tegn på mindreverdighetskomplekser. ;-) 0 Siter
Knotten Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Det er bare tegn på mindreverdighetskomplekser. ;-) Ja, det er klart! Eller en dårlig livsløgn? 0 Siter
Knotten Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 " Er det sånn i mannfolkverdenen at kun den ynkeligste mann er på linje med kvinnene?" Det er i hvert fall sånn i fotballverdenen, men da snakker jeg om fotballspillere, menn som kvinner, at selv den beste kvinne ikke engang er i nærheten av den ynkligste mann. Sånn sett tok ikke RBK-treneren for hardt i i går. Tssss....D'ække sånn, vøttø! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Tssss....D'ække sånn, vøttø! Det er verre. Sett et G15 (gutter 15 år)-lag opp mot kvinnelandslaget i fotball, og jentene blir ydmyket. 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Det er verre. Sett et G15 (gutter 15 år)-lag opp mot kvinnelandslaget i fotball, og jentene blir ydmyket. Et G15 lag hadde sikkert slått RBK også... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Et G15 lag hadde sikkert slått RBK også... Hehe, sant nok. 0 Siter
Knotten Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Det er verre. Sett et G15 (gutter 15 år)-lag opp mot kvinnelandslaget i fotball, og jentene blir ydmyket. Nå er du tøff i trynet, gitt 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Et G15 lag hadde sikkert slått RBK også... knegg knegg 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Nå er du tøff i trynet, gitt Det er fakta, G-16 var det vel, altså landslaget for gutter 16, slo kvinnelandslaget så det sang, og det var uten å bruke "kroppen" i taklingene, for de var fysisk overlegne jentene... 0 Siter
Knotten Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Det er fakta, G-16 var det vel, altså landslaget for gutter 16, slo kvinnelandslaget så det sang, og det var uten å bruke "kroppen" i taklingene, for de var fysisk overlegne jentene... Jada, jada, jada, men læll. PJH bruker kvinnebildet til å illustrere hvor ubrukelige gutta hans er. Ikke noe flatterende kvinnesyn hos den karen, nei. 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jada, jada, jada, men læll. PJH bruker kvinnebildet til å illustrere hvor ubrukelige gutta hans er. Ikke noe flatterende kvinnesyn hos den karen, nei. nå er det vel ingen hemmelighet at kvinnefotball, som da seg hør og bør spilles av kvinner, ikke er særlig bra... så det har vel lite med kvinnesynet å gjøre, går mer på kvaliteten av det som blir vist på matta... personlig synes jeg at det er værre enn kvinnefotball, det nærmer seg småguttstadiet... 0 Siter
Knotten Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 nå er det vel ingen hemmelighet at kvinnefotball, som da seg hør og bør spilles av kvinner, ikke er særlig bra... så det har vel lite med kvinnesynet å gjøre, går mer på kvaliteten av det som blir vist på matta... personlig synes jeg at det er værre enn kvinnefotball, det nærmer seg småguttstadiet... At RBK er "rævva", som sikkert Eggen ville ha sagt, det er jo greit. PJH sa ikke at "De spiller dårligere enn kvinner utpå matta her", neida, han sa "De mangler bare håndveska". Altså: Kvinner spiller heller ikke med håndveske det jeg har sett og Altså2: det illustrerer et bilde av en kvinne med en håndveske - ikke en landslagskvinne i full draktmundur og nummer på ryggen og derfor Altså3: sammenlikner han de ynkelige menn med en hvemsomhelst kvinne - bortsett fra at mannen ligger hakket over for han mangler tross alt veska som ville gjøre ham til en så fullendt ussel figur som kvinnen er. Og nei, det er IKKE å dra sitatet hans litt langt engang 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 At RBK er "rævva", som sikkert Eggen ville ha sagt, det er jo greit. PJH sa ikke at "De spiller dårligere enn kvinner utpå matta her", neida, han sa "De mangler bare håndveska". Altså: Kvinner spiller heller ikke med håndveske det jeg har sett og Altså2: det illustrerer et bilde av en kvinne med en håndveske - ikke en landslagskvinne i full draktmundur og nummer på ryggen og derfor Altså3: sammenlikner han de ynkelige menn med en hvemsomhelst kvinne - bortsett fra at mannen ligger hakket over for han mangler tross alt veska som ville gjøre ham til en så fullendt ussel figur som kvinnen er. Og nei, det er IKKE å dra sitatet hans litt langt engang visst du sier det så... men jeg kan leve med at han generaliserer og drar alle høner over en kamm jeg... kvinnfolk har lite på en fotballbane å gjøre, ergo, det er et skjellsord å bli sammenlignet med ei kjærring når man utfører en handlig, uansett hva man måtte bedrive... 0 Siter
Knotten Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 visst du sier det så... men jeg kan leve med at han generaliserer og drar alle høner over en kamm jeg... kvinnfolk har lite på en fotballbane å gjøre, ergo, det er et skjellsord å bli sammenlignet med ei kjærring når man utfører en handlig, uansett hva man måtte bedrive... Jeg husker forresten på videregående, da jeg driblet alle gutta i senk... 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jeg husker forresten på videregående, da jeg driblet alle gutta i senk... de lot deg gjøre det, men kunn for å komme i trusene dine... 0 Siter
Babette Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Du må for all del ikke sette likhetstegn mellom kvinnfolk generelt og kjerringer. Jeg er for øvrig helt enig i at de spilte som kjerringer. 0 Siter
Knotten Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 de lot deg gjøre det, men kunn for å komme i trusene dine... *LOL* Ja, det kunne de drømme om. De spilte jo som noen kjerringer! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Det er fakta, G-16 var det vel, altså landslaget for gutter 16, slo kvinnelandslaget så det sang, og det var uten å bruke "kroppen" i taklingene, for de var fysisk overlegne jentene... For virkelig å ydmyke dem kunne de helt sikkert satt inn et godt G12-lag og jentene ville faen meg fått problemer mot disse pre-pubertale gutta også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.