Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

En under her lurte på om butikkansatte blir trukket i lønn dersom de ikke sier hei. Jeg er overbevist om at de folka i TV2-nyhetene og sporten blir trukket noe så grønnjævelig i lønn dersom de ikke kommer med en skikkelig dustete og latterlig tåpelig vits i overgangen mellom nyheter og sport, og ved slutten av sportsendingene.

De burde innsett hvor dårlige og påtatte de vitsene er og sluttet sporenstreks. Det er så at de har kjørt seg på et folkelig konsept, men det får da være måte på.

*sukk*

Jeg foretrekker faktisk nyhetssendingene på NRK, selv om jeg er under femti.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg foretrekker også nyhetene på NRK, tv2 kjører jo faen meg noe tilnærmet Se og Hør-nyheter, men jeg liker sporten på tv2.

Altså: Jeg får naturligvis med meg fotballnyhetene på begge kanalene. :)

Skrevet

Jeg foretrekker også nyhetene på NRK, tv2 kjører jo faen meg noe tilnærmet Se og Hør-nyheter, men jeg liker sporten på tv2.

Fotball er i grunn like kjedelig uansett hvordan det blir servert.

Skrevet

humoren plager meg ikke nevneverdig, men at Tv2 alltid skal ha det til at det var de som ditt, og det var de som datt, det plager meg... selvgode helvettes faenskap...

når det er sagt, sporten er bra, også er det jo flott at de skal sende 42? kamper fra vm neste år :-) og nrk 22 da...

Skrevet

humoren plager meg ikke nevneverdig, men at Tv2 alltid skal ha det til at det var de som ditt, og det var de som datt, det plager meg... selvgode helvettes faenskap...

når det er sagt, sporten er bra, også er det jo flott at de skal sende 42? kamper fra vm neste år :-) og nrk 22 da...

Hva er det med fotball egentlig? Det blir jo knapt mål i løpet av halvannen time. Jeg begriper ikke hva som er så gøy med fotball.

Beachvolley, skiskyting og håndball kan jeg se, men der stopper det.

Skrevet

Hva er det med fotball egentlig? Det blir jo knapt mål i løpet av halvannen time. Jeg begriper ikke hva som er så gøy med fotball.

Beachvolley, skiskyting og håndball kan jeg se, men der stopper det.

beachvolley kan jeg også se på i timesvis, kvinnekamper selvsagt...

hva det er med fotball? si det, kan ikke beskrives, det er en lidenskap... enten så "har" man det, eller så "har" man det ikke... mange som kan se fotballkamper og ferdig med det, men for meg er "foppal" lidenskap. stoooooor stooooor lidenskap...

Gjest Mom33
Skrevet

hva det er med fotball? si det, kan ikke beskrives, det er en lidenskap... enten så "har" man det, eller så "har" man det ikke... mange som kan se fotballkamper og ferdig med det, men for meg er "foppal" lidenskap. stoooooor stooooor lidenskap...

Åh, du bor sikkert i nærheten av meg - her sier alle FOPPAL - jeg venner meg bare ikke til det!

Skrevet

Enig!

Davy Vatne er selveste inkarnasjonen (eller hva man sier) på en patetisk-humoristisk mann.

NRK-nyhetene går TV2 en god gang, særlig synes jeg Lørdagsrevyen ofte har fine reportasjer!Og de HAR jo litt glimt i øyet på statskanalen også, men de er ikke så patetiske!

Skrevet

Den deler du med mannen i huset. Alt som er på en fotballbane er interessant. Hadde de sendt russisk fjerdedivisjon på tv, hadde han nok sett på de kampene også når det passet seg slik.

Skrevet

Åh, du bor sikkert i nærheten av meg - her sier alle FOPPAL - jeg venner meg bare ikke til det!

østfolling?

Skrevet

Den deler du med mannen i huset. Alt som er på en fotballbane er interessant. Hadde de sendt russisk fjerdedivisjon på tv, hadde han nok sett på de kampene også når det passet seg slik.

nææææ ække så ille...

men ser jo likheten, samboeren kan ikke skjønne detta, at jeg godt kan bruke kvelden til å se en 7.div kamp liksom, hehe...

men det er primært to lag som følges tett, og der snakker vi lidenskap, skjønt, det var værre før, har blitt bedre med årene...

Skrevet

Enig!

Davy Vatne er selveste inkarnasjonen (eller hva man sier) på en patetisk-humoristisk mann.

NRK-nyhetene går TV2 en god gang, særlig synes jeg Lørdagsrevyen ofte har fine reportasjer!Og de HAR jo litt glimt i øyet på statskanalen også, men de er ikke så patetiske!

De har humor i NRK også, ja, en mer stillferdig en enn i TV2.

Når Ingolf Håkon Teigene griner av reportasjer, da blir jeg helt satt ut. Da blir det ekte, gripende og mye mer folkelig enn det konkurrenten klarer å få til. Ikke at jeg tror at han griner med vilje da, hehe, men mannen er lettrørt.

c",)

Skrevet

De har humor i NRK også, ja, en mer stillferdig en enn i TV2.

Når Ingolf Håkon Teigene griner av reportasjer, da blir jeg helt satt ut. Da blir det ekte, gripende og mye mer folkelig enn det konkurrenten klarer å få til. Ikke at jeg tror at han griner med vilje da, hehe, men mannen er lettrørt.

c",)

Jeg synes det er fint at de lar seg røre av innslagene jeg! Står mye mer respekt av det, enn av Sirilill og han lille spretten, som nesten ikke kan vente med å fnise til sendinga er over - samme hva slags elendighet de har meldt om!

Men - dah er vi enige, da :-)

Gjest Mom33
Skrevet

østfolling?

Nei, trønderne sier også FOPPAL. Kanskje det egentlig er det det heter?

Herremin...

Skrevet

Herremin...

trøndere sier så mytj rart...

Skrevet

Herremin...

I Stavanger heter det "fobbal". Det høres litt teit ut, syns jeg, så jeg forsøker alltid å si fotball.

Gjest Mom33
Skrevet

I Stavanger heter det "fobbal". Det høres litt teit ut, syns jeg, så jeg forsøker alltid å si fotball.

Det gjør du nok rett i, ja!

Gjest Mom33
Skrevet

trøndere sier så mytj rart...

Mytji, vennen, MYTJI!

Skrevet

Det er vel hevet over enhver tvil at NRK har de beste nyhetene, TV2 er så tabloid. Vår Staude er derimot en dyktig dame som snarest bør ansettes i statskanalen.

Skrevet

Jeg foretrekker sport på NRK, men det er kanskje fordi jeg har sett/hørt på Rike, Karlsen og Scheie siden de var unge...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...