Gjest Ramina Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Det er fint! Så får du gi beskjed her om vi hadde rett.... Det skal jeg gjøre vet du. Tar vel noe tid, men ingen forsvinner vel fra DOL på den tiden...*ler* Nå prøver jeg å pleie mitt stakkars kålhode...har fått skikkelig hodepine og øynene er hovne. Håper det hjelper å komme seg litt ut i frisk luft etterpå. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Det skal jeg gjøre vet du. Tar vel noe tid, men ingen forsvinner vel fra DOL på den tiden...*ler* Nå prøver jeg å pleie mitt stakkars kålhode...har fått skikkelig hodepine og øynene er hovne. Håper det hjelper å komme seg litt ut i frisk luft etterpå. Det kan være godt med en kald fuktig klut over øynene. 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Det kan være godt med en kald fuktig klut over øynene. Jeg får prøve senere når jeg kommer hjem igjen, om ikke ting har roet seg litt til da (vi skal på fisketur serru) Henta posten i sta og da føltes det deilig med kjølig bris i ansiktet. Men jeg var litt lyssky kjente jeg så det var litt tråkkt. Nå er det skyet over her så jeg ser for meg en fin fisketur jeg da...uten all verdens snørr og tårer 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jeg får prøve senere når jeg kommer hjem igjen, om ikke ting har roet seg litt til da (vi skal på fisketur serru) Henta posten i sta og da føltes det deilig med kjølig bris i ansiktet. Men jeg var litt lyssky kjente jeg så det var litt tråkkt. Nå er det skyet over her så jeg ser for meg en fin fisketur jeg da...uten all verdens snørr og tårer Kos deg på fisketur da! 0 Siter
Gjest Ramina Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Kos deg på fisketur da! Tusen takk, det skal jeg. Og gubben og barna Ha en fin efta og kveld selv. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Tusen takk, det skal jeg. Og gubben og barna Ha en fin efta og kveld selv. Det skal jeg nok! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.