Gjest Shira12 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Det har seg sånn at jeg skal i ett utdrikningslag neste helg. Men jeg og en vennine kommer ikke før om kvelden, etter de fleste aktiviteter er overstått. Siden vi kommer senere lurte vi på om vi skulle lage en liten overraskelse til henne, men hva??? Er helt tom i hodet på hva vi kan finne på (hm, har visst inntatt feriemodus, og hjernen har tatt ferie ;-) ) Noen som har noen gode forslag? Noe enkelt som vi kan gjøre? Nå kjenner vi ikke hun som skal utdrikkes så godt, var venner i oppveksten, men lite kontakt nå. Så alle dere flinke på Dol, pøs på med forslag, da blir jeg kjempe glad :-) Ha en fin dag og solrik alle sammen (jeg må sitte inne, er knallrød hele meg :-/ ) 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Da er hun kanskje mett på aktiviteter? Hva med å leie en karaokemaskin? Tropp opp på verandaen og syng en sang? (Ikke karaoke.) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Da er hun kanskje mett på aktiviteter? Hva med å leie en karaokemaskin? Tropp opp på verandaen og syng en sang? (Ikke karaoke.) Takk for tips. Ja, det må være noe "rolig", hun er nok litt lei, og så er hun en stille person som er redd for at vi skal "drite" henne ut. Skulle gjerne ha sunget en sang til henne, men kremt...Har IKKE sangstemme i det hele tatt. Men en karakoemaskin er jo en ide da. Jeg får gruble litt på dette, kom gjerne med flere forslag :-) 0 Siter
Gjest Nuhh...tar jeg ferie!! :o) Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Dersom dette skjer i Oslo, kan man bestille plass på keramikkverksted for å male på keramikk. (på kvelden ja) Det gjorde vi i mitt utdr.lag - og det var kjempekoselig for alle sammen. Men det krever jo litt planlegging da. Hva med en form for sketsj som dere kan fremføre? Eller en lek som alle kan delta i? Mange muligheter. 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Dere kan jo filme litt? Eller gi gjestene engangskamera og la dem ta bilder.... Som bruden så fremkaller. Spille et brettspill! Se Da Capo.... Danse til dansebandmusikk. Dikte en drink, og så velge navn til drinken. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 [quote name=Nuhh...tar jeg ferie!! )' timestamp='1120225284' post='2654236] Dersom dette skjer i Oslo, kan man bestille plass på keramikkverksted for å male på keramikk. (på kvelden ja) Det gjorde vi i mitt utdr.lag - og det var kjempekoselig for alle sammen. Men det krever jo litt planlegging da. Hva med en form for sketsj som dere kan fremføre? Eller en lek som alle kan delta i? Mange muligheter. He he, vi befinner oss langt fra Oslo :-) Men ideen hørtes super ut! Men det er ikke noe sånt her jeg bor. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Dere kan jo filme litt? Eller gi gjestene engangskamera og la dem ta bilder.... Som bruden så fremkaller. Spille et brettspill! Se Da Capo.... Danse til dansebandmusikk. Dikte en drink, og så velge navn til drinken. Takk for gode forslag. Det med drink var jeg inne på tanken, har ganske mye utstyr selv, så det kan bli moro! 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Takk for gode forslag. Det med drink var jeg inne på tanken, har ganske mye utstyr selv, så det kan bli moro! Ja! Prøv det. Morsomt å mixe egne drinker, og så kan man også få dem til å se fristende og flotte ut. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Ja! Prøv det. Morsomt å mixe egne drinker, og så kan man også få dem til å se fristende og flotte ut. Kanskje jeg kunne funnet ut hva hun likte, f.eks hvilken fruksmak hun liker, boblevann osv... Så kunne jeg ha komponert en fancy drink med det hun liker, og døpt den etter hennes navn. Og servert en til hver. 0 Siter
Gjest god sommer Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Kanskje jeg kunne funnet ut hva hun likte, f.eks hvilken fruksmak hun liker, boblevann osv... Så kunne jeg ha komponert en fancy drink med det hun liker, og døpt den etter hennes navn. Og servert en til hver. Det var en spennende idé! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.