Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Freya

29

• Sofies mamma

9

• hare1365380455

4

• Dorthe

3

Sofies mamma
Skrevet

Himmel, for en skoside. Og jeg som skulle spare penger i sommer...

Skrevet

De var helt rå :o)

I know! Gleder meg til å bruke dem! :)

Skrevet

Himmel, for en skoside. Og jeg som skulle spare penger i sommer...

Nytter ikke det når du ser på den siden... ;)

Skrevet

De var stilige, de!

Ja, fiiiiiine skoene! :D

Sofies mamma
Skrevet

Nytter ikke det når du ser på den siden... ;)

Og så har de butikk i Oslo og. Jaja... dette var helt meg. Skal være flink og spare nå, og så skal jeg handle der i august til høst/vinter. Sommeren går så fort og mye barbent, så jeg skal klare meg...

Skrevet

Og så har de butikk i Oslo og. Jaja... dette var helt meg. Skal være flink og spare nå, og så skal jeg handle der i august til høst/vinter. Sommeren går så fort og mye barbent, så jeg skal klare meg...

Glad jeg ikke bor i Oslo, ellers hadde jeg nok ikke hatt penger igjen. ;)

Skrevet

Var ikke helt min smak. Men disse var morsomme:

http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=2805

(evt den høyere varianten)

Men ikke sikker på om jeg ville kjøpt de, har ikke så sko-dilla.

Det var iallfall ikke min smak. Men det er bra, så slipper vi å konkurrere om de skoene vi synes er kule. ;)

Gjest vagger i vinden
Skrevet

De var lekre altså. Men selv hadde jeg ønsket meg en variasjon med lavere hæl. Er tverrplattfot og klarer ikke å gå på høye sko.

Skrevet

De var lekre altså. Men selv hadde jeg ønsket meg en variasjon med lavere hæl. Er tverrplattfot og klarer ikke å gå på høye sko.

Disse her var faktisk veldig behagelige å gå i, selv om de er høye. Er plattfot selv. Hælen er litt tykkere, så det blir ikke så vinglete.

Skrevet

Det var iallfall ikke min smak. Men det er bra, så slipper vi å konkurrere om de skoene vi synes er kule. ;)

I praksis så kjøper jeg meg nok langt mer kjedelige sko, for jeg har få par og må derfor ha noe som går til litt ulike klær, ikke bare ett antrekk.

Skrevet

I praksis så kjøper jeg meg nok langt mer kjedelige sko, for jeg har få par og må derfor ha noe som går til litt ulike klær, ikke bare ett antrekk.

Disse kjøpte jeg for å ha til en hvit og rosa kjole jeg har. Dessuten kan de godt brukes til jeans og en kul topp, forestiller jeg meg. :)

Gjest sko smak
Skrevet

Det så ut som skikkelige tante-sko. Tante-lilla. Hvor gammel er du?

hare1365380455
Skrevet

Flotte! Hvordan er det å bestille sko på nettet; pleier størrelsen å passe?

Skrevet

Flotte! Hvordan er det å bestille sko på nettet; pleier størrelsen å passe?

Første gangen jeg bestilte der, fikk jeg heeelt feil størrelse. Str. 38 var mye mindre enn det pleier å være. Kommer jo an på skomerket også. Har bestilt Camper og Bronx, og i de skomerkene vet jeg sånn ca hvilken størrelse jeg bruker. Man må nesten prøve seg fram. Jeg må ha en størrelse større i Bronx.

Skrevet

Det så ut som skikkelige tante-sko. Tante-lilla. Hvor gammel er du?

Jeg blir 27 om en måneds tid, og jeg er jo forsåvidt tante til fire stykker. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...