Freya Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Fikk disse skoene i posten i dag: http://www.lillevinkelsko.no/images/sko/fullsize/2876.jpg Føler meg litt euforisk altså. Snakk om å være skofetisjist... 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Himmel, for en skoside. Og jeg som skulle spare penger i sommer... 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 De var helt rå ) I know! Gleder meg til å bruke dem! 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Himmel, for en skoside. Og jeg som skulle spare penger i sommer... Nytter ikke det når du ser på den siden... 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 De var stilige, de! Ja, fiiiiiine skoene! 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Nytter ikke det når du ser på den siden... Og så har de butikk i Oslo og. Jaja... dette var helt meg. Skal være flink og spare nå, og så skal jeg handle der i august til høst/vinter. Sommeren går så fort og mye barbent, så jeg skal klare meg... 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Og så har de butikk i Oslo og. Jaja... dette var helt meg. Skal være flink og spare nå, og så skal jeg handle der i august til høst/vinter. Sommeren går så fort og mye barbent, så jeg skal klare meg... Glad jeg ikke bor i Oslo, ellers hadde jeg nok ikke hatt penger igjen. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Ja, fiiiiiine skoene! Var ikke helt min smak. Men disse var morsomme: http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=2805 (evt den høyere varianten) Men ikke sikker på om jeg ville kjøpt de, har ikke så sko-dilla. 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Var ikke helt min smak. Men disse var morsomme: http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=2805 (evt den høyere varianten) Men ikke sikker på om jeg ville kjøpt de, har ikke så sko-dilla. Det var iallfall ikke min smak. Men det er bra, så slipper vi å konkurrere om de skoene vi synes er kule. 0 Siter
Gjest vagger i vinden Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 De var lekre altså. Men selv hadde jeg ønsket meg en variasjon med lavere hæl. Er tverrplattfot og klarer ikke å gå på høye sko. 0 Siter
Knotten Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Var ikke helt min smak. Men disse var morsomme: http://www.lillevinkelsko.no/showId.asp?id=2805 (evt den høyere varianten) Men ikke sikker på om jeg ville kjøpt de, har ikke så sko-dilla. De der var helt etter min smak! Filler'n.... 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 De var lekre altså. Men selv hadde jeg ønsket meg en variasjon med lavere hæl. Er tverrplattfot og klarer ikke å gå på høye sko. Disse her var faktisk veldig behagelige å gå i, selv om de er høye. Er plattfot selv. Hælen er litt tykkere, så det blir ikke så vinglete. 0 Siter
Gemini Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Det var iallfall ikke min smak. Men det er bra, så slipper vi å konkurrere om de skoene vi synes er kule. I praksis så kjøper jeg meg nok langt mer kjedelige sko, for jeg har få par og må derfor ha noe som går til litt ulike klær, ikke bare ett antrekk. 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 I praksis så kjøper jeg meg nok langt mer kjedelige sko, for jeg har få par og må derfor ha noe som går til litt ulike klær, ikke bare ett antrekk. Disse kjøpte jeg for å ha til en hvit og rosa kjole jeg har. Dessuten kan de godt brukes til jeans og en kul topp, forestiller jeg meg. 0 Siter
Gjest sko smak Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Det så ut som skikkelige tante-sko. Tante-lilla. Hvor gammel er du? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Flotte! Hvordan er det å bestille sko på nettet; pleier størrelsen å passe? 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Flotte! Hvordan er det å bestille sko på nettet; pleier størrelsen å passe? Første gangen jeg bestilte der, fikk jeg heeelt feil størrelse. Str. 38 var mye mindre enn det pleier å være. Kommer jo an på skomerket også. Har bestilt Camper og Bronx, og i de skomerkene vet jeg sånn ca hvilken størrelse jeg bruker. Man må nesten prøve seg fram. Jeg må ha en størrelse større i Bronx. 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Det så ut som skikkelige tante-sko. Tante-lilla. Hvor gammel er du? Jeg blir 27 om en måneds tid, og jeg er jo forsåvidt tante til fire stykker. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.