hare1365380455 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Første gangen jeg bestilte der, fikk jeg heeelt feil størrelse. Str. 38 var mye mindre enn det pleier å være. Kommer jo an på skomerket også. Har bestilt Camper og Bronx, og i de skomerkene vet jeg sånn ca hvilken størrelse jeg bruker. Man må nesten prøve seg fram. Jeg må ha en størrelse større i Bronx. Jeg kjøpte nettopp et par sko, og da måtte jeg ha et nummer større enn det jeg pleier. Jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe sko på nettet, for jeg synes det er greit å prøve dem først! Men det er jo fristende... 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 I know! Gleder meg til å bruke dem! Jeg har noen blå som ligner men de er på langt nær så fine som dine ) 0 Siter
Gjest sko smak Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Hvordan er det å kjøpe sko på postordre, passer de alltid? Kan man bytte? 0 Siter
Gjest sko smak Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jeg blir 27 om en måneds tid, og jeg er jo forsåvidt tante til fire stykker. Men da er det jo perfekt:) 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Hvordan er det å kjøpe sko på postordre, passer de alltid? Kan man bytte? Nei, de passer ikke alltid, men man kan jo heldigvis bytte. Det er 14 dagers angrefrist. 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Jeg kjøpte nettopp et par sko, og da måtte jeg ha et nummer større enn det jeg pleier. Jeg vet ikke om jeg kommer til å kjøpe sko på nettet, for jeg synes det er greit å prøve dem først! Men det er jo fristende... Jeg veide også litt for og imot første gangen jeg bestilte, men nå er jeg altså hekta. 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Men da er det jo perfekt:) Jepp, synes da det! 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Jeg har noen blå som ligner men de er på langt nær så fine som dine ) Sikker på de er kjempefine! Nå kommer sikkert samboeren til å riste på hodet av meg, han synes jeg har alt for mange sko! Hallo, liksom. Det er ikke noe som heter FOR MANGE sko! 0 Siter
Dorthe Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Sikker på de er kjempefine! Nå kommer sikkert samboeren til å riste på hodet av meg, han synes jeg har alt for mange sko! Hallo, liksom. Det er ikke noe som heter FOR MANGE sko! Helt enig. Og jeg ser dattera mi har arvet meg, hun hadde kjøpt 8 par siste mnd. Hjelpes. Men hun hadde ingen kule sko og fikk første lønning denne mnd ) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jeg veide også litt for og imot første gangen jeg bestilte, men nå er jeg altså hekta. Hvor ofte bestiller du sko da? Det er jo veldig enkelt å bestille, og et pluss at man får hjem i posten.. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Disse kjøpte jeg for å ha til en hvit og rosa kjole jeg har. Dessuten kan de godt brukes til jeans og en kul topp, forestiller jeg meg. Jeans og kul topp og de skoene. Da er du dronning... 0 Siter
Gyda Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Kjempefine! Jeg handla også sandaler der for ikke så lenge siden - Camper. Det er så morsomt at de har ulike mønstre på høyre og venstre sko. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jeg veide også litt for og imot første gangen jeg bestilte, men nå er jeg altså hekta. Men jeg synes de er litt dyre... 0 Siter
Velouria Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Dååån! Jeg klarte å holde meg i skinnet, men om jeg ikke finner noen sko på ferie blir det definitivt når jeg kommer hjem. 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Dååån! Jeg klarte å holde meg i skinnet, men om jeg ikke finner noen sko på ferie blir det definitivt når jeg kommer hjem. Jeg dånte også litt... 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Kjempefine! Jeg handla også sandaler der for ikke så lenge siden - Camper. Det er så morsomt at de har ulike mønstre på høyre og venstre sko. Jepp, jeg har spradet rundt i mine rosa camper twins sandaler med iskuler på i dag! 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Hvor ofte bestiller du sko da? Det er jo veldig enkelt å bestille, og et pluss at man får hjem i posten.. Ikke så veldig ofte. Bestilte ett par i fjor, og ett par nå. Men er ofte inne og kikker, ja... 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Helt enig. Og jeg ser dattera mi har arvet meg, hun hadde kjøpt 8 par siste mnd. Hjelpes. Men hun hadde ingen kule sko og fikk første lønning denne mnd ) Ja, da er det selvfølgelig lov. 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Jeans og kul topp og de skoene. Da er du dronning... Hehe... Skal huske på at du sa det. 0 Siter
Gjest til skoen Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jepp, jeg har spradet rundt i mine rosa camper twins sandaler med iskuler på i dag! Link? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.