Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Link? De jeg kjøpte i dag finner du her: http://www.lillevinkelsko.no/images/sko/fullsize/2876.jpg De rosa jeg snakket om er fra fjorårets kolleksjon, så dem tror jeg ikke jeg finner bilde av. 0 Siter
cecily Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Kjempesøte! Litt for høye hæler for lange meg, dog. Jeg har også lyst på nye sko. 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Kjempesøte! Litt for høye hæler for lange meg, dog. Jeg har også lyst på nye sko. Jeg blir jo 5 cm høyere enn kjæresten når jeg går med høye hæler. Ikke så veldig morsomt. Men jeg innbiller meg at jeg får finere holdning med høye hæler da... Spørs hvor sant det er utover natta liksom... hehe 0 Siter
Kvinna Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Sikker på de er kjempefine! Nå kommer sikkert samboeren til å riste på hodet av meg, han synes jeg har alt for mange sko! Hallo, liksom. Det er ikke noe som heter FOR MANGE sko! Sko og vesker kan ikke telles! :-) De hører ikke inn under det numeriske systemet. Sånn ER det bare ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Åååå... Gratulere med stiiiilige sko! :-) Tusen takk! 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Sko og vesker kan ikke telles! :-) De hører ikke inn under det numeriske systemet. Sånn ER det bare ;-) Jeg tror ikke de forstår at det går an å ha ulike sko som brukes til ulike anledninger. For ham er det nok med joggesko, dressko, sandaler og sneakers. Han kjøper seg ikke nye før de gamle er utslitt. Jeg synes det er helt merkelig oppførsel. *fnis* 0 Siter
Gjest begonia Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Nye sko er supermorsomt! Det eneste jeg ikke likte med de her er den runde tåa. Kan ikke bli vant til det jeg altså. Like ille er de her flate avrunda 'ballerina'-skoa. Heldig du som klarer å gå på så høye sko. Kvinnelig og lekkert, men jeg må dessverre holde meg til lavere hæl jeg. 0 Siter
Freya Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Nye sko er supermorsomt! Det eneste jeg ikke likte med de her er den runde tåa. Kan ikke bli vant til det jeg altså. Like ille er de her flate avrunda 'ballerina'-skoa. Heldig du som klarer å gå på så høye sko. Kvinnelig og lekkert, men jeg må dessverre holde meg til lavere hæl jeg. Jeg klarer ikke spisse sko, ble så glad når sko med rund tupp kom i butikkene igjen. Enig i at de flate ballerinaskoene ikke er noe særlig. Føler jeg må ha noe med litt hæl, ellers blir det helt chaplin for min del. Det er fint på de som kler det. Går ikke i sånne skyhøye sko til daglig altså, da hadde jeg nok dauet! Vanligvis er det sneakers det går i, så jeg prøver å snu og bli litt mer feminin. 0 Siter
Gjest Dømt til flate balerinasko Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jeg blir jo 5 cm høyere enn kjæresten når jeg går med høye hæler. Ikke så veldig morsomt. Men jeg innbiller meg at jeg får finere holdning med høye hæler da... Spørs hvor sant det er utover natta liksom... hehe Går det ikke an? Føler meg ikke helt vel selv, men nå er jeg uansett ti cm høyere enn han, så isåfall ville jeg blitt 15 cm høyere! 0 Siter
Freya Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Går det ikke an? Føler meg ikke helt vel selv, men nå er jeg uansett ti cm høyere enn han, så isåfall ville jeg blitt 15 cm høyere! Jeg driter i det og går i de skoene jeg vil! Jeg er 169 cm høy og han er 175, så vi blir vel kanskje bare like høye når jeg tenker meg om. 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 28. juli 2005 Skrevet 28. juli 2005 Hei! Det er ikke til å tro. Men i dag gikk jeg rett inn i en butikk jeg ikke ante eksisterte på mitt faste kjøpesenter. Og hva er det? Et restepartisalg fra Lille vinkel sko!!!!!! 200,- for samtlige par. Det ble 4 par og 800,-. En drøm... 0 Siter
Freya Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Hei! Det er ikke til å tro. Men i dag gikk jeg rett inn i en butikk jeg ikke ante eksisterte på mitt faste kjøpesenter. Og hva er det? Et restepartisalg fra Lille vinkel sko!!!!!! 200,- for samtlige par. Det ble 4 par og 800,-. En drøm... Åååå, misunnelig! Var i Oslo denne uka for å se U2, hadde en liten time mens vi ventet på toget, så jeg svippet en tur innom Byporten. Der så jeg at det skulle komme utsalg for Lille Vinkel Sko. Irriterer meg at det ikke var da jeg var der! Men jeg hadde nok ikke hatt tid til å gå amok der inne likevel... 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Åååå, misunnelig! Var i Oslo denne uka for å se U2, hadde en liten time mens vi ventet på toget, så jeg svippet en tur innom Byporten. Der så jeg at det skulle komme utsalg for Lille Vinkel Sko. Irriterer meg at det ikke var da jeg var der! Men jeg hadde nok ikke hatt tid til å gå amok der inne likevel... Det er ikke dårlig med U2 heller, da! Hadde du de nye sandalene og jeans? I så fall kan jeg ikke fatte at det ikke var du som fikk danse 2 minutter med Bono : ) 0 Siter
Freya Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Det er ikke dårlig med U2 heller, da! Hadde du de nye sandalene og jeans? I så fall kan jeg ikke fatte at det ikke var du som fikk danse 2 minutter med Bono : ) Hehe, nei, hadde disse: http://www.sportswarehouse.co.uk/acatalog/547265.jpg Pluss jeans og t-skjorte. Skuffa over at jeg ikke fikk danse med Bono, ja... Men vi sto jo alt for langt bak. Hadde nok måttet bæres ut på båre hvis jeg skulle stått i to timer med de høyhælte skoa! 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Hehe, nei, hadde disse: http://www.sportswarehouse.co.uk/acatalog/547265.jpg Pluss jeans og t-skjorte. Skuffa over at jeg ikke fikk danse med Bono, ja... Men vi sto jo alt for langt bak. Hadde nok måttet bæres ut på båre hvis jeg skulle stått i to timer med de høyhælte skoa! De kjøpte jeg også i går... Til 599,-! 0 Siter
Freya Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 De kjøpte jeg også i går... Til 599,-! Tror jeg betalte 799,- for mine... Jaja. Sitter og hører på U2 og mimrer litt nå. Det var så utrolig kult!!! 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Tror jeg betalte 799,- for mine... Jaja. Sitter og hører på U2 og mimrer litt nå. Det var så utrolig kult!!! Det var salg på G-sport. Mimre, mimre. Skulle gjerne vært der, ja. 0 Siter
Freya Skrevet 29. juli 2005 Forfatter Skrevet 29. juli 2005 Det var salg på G-sport. Mimre, mimre. Skulle gjerne vært der, ja. Mine var et impulskjøp på Falkanger sko i Trondheim for noen uker siden. Jeg måtte jo ha noen nye sko etter at jeg donerte en søppelsekk med gamle sko til Fretex, ikke sant? 0 Siter
Sofies mamma Skrevet 29. juli 2005 Skrevet 29. juli 2005 Mine var et impulskjøp på Falkanger sko i Trondheim for noen uker siden. Jeg måtte jo ha noen nye sko etter at jeg donerte en søppelsekk med gamle sko til Fretex, ikke sant? Det er en veldig god løsning : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.