Gå til innhold

Der forsvant skattepengene mine...

Anbefalte innlegg

Gjest Dardy
Skrevet

I år har jeg brukt skattepengene på noe aldeles unyttig, men samtidig noe jeg ønsket meg veldig veldig.

Nemlig denne:

http://www.gullbutikken.no/default.asp?page=177&product=234&p234_v=1

Kikker i postkassen hver eneste dag. Den kommer enten i morgen eller på mandag, svarte de i mail til meg, da jeg spurte.

Åååhh som jeg gleder meg. Jeg har nesten ingen smykker, og har lenge ønsket meg en ring. Når jeg så den, og jeg så hva jeg fikk igjen på skatten, så slo jeg sammen to og to.

Hva har du brukt skattepenga dine på?

Skrevet

Så fin den ringen er!

Ingen skattepenger å bruke her, jeg ble skyldig skatt og må betale....

Skrevet

Se på skotråden min, så ser du hva jeg har brukt iallfall en liten del av skattepengene på... :)

Skrevet

Den ringen var flott.

Jeg får ikke skattepenger før til høsten. Men det blir en del, mener jeg å huske.

Gjest Dardy
Skrevet

Se på skotråden min, så ser du hva jeg har brukt iallfall en liten del av skattepengene på... :)

Skoene var kjempefine.

Men jeg er ikke så opptatt av sko til meg selv. Har et par sommersko og et par vintersko.

Smykker derimot, mmmm, mon tro om postmannen oppdager at hun har glemt å levere til meg, og kommer tilbake?

Skrevet

Skoene var kjempefine.

Men jeg er ikke så opptatt av sko til meg selv. Har et par sommersko og et par vintersko.

Smykker derimot, mmmm, mon tro om postmannen oppdager at hun har glemt å levere til meg, og kommer tilbake?

Hihi, hver sin lidenskap, ser jeg. Jeg aner ikke hvor mange par sko jeg har, men vil alltid ha flere. Smykker er det ikke så nøye med, og kjøper meg helst billige sølvsmykker og sånne ala Pilgrim og Arts & Crafts. Skjønner ikke hva som er så stas med gull, egentlig. :)

P.S. Ringen var fin den altså, håper postmannen kjapper seg litt til deg. ;)

Gjest Aimabel
Skrevet

Hihi, hver sin lidenskap, ser jeg. Jeg aner ikke hvor mange par sko jeg har, men vil alltid ha flere. Smykker er det ikke så nøye med, og kjøper meg helst billige sølvsmykker og sånne ala Pilgrim og Arts & Crafts. Skjønner ikke hva som er så stas med gull, egentlig. :)

P.S. Ringen var fin den altså, håper postmannen kjapper seg litt til deg. ;)

Synes du pilgrimsmykker er billig? Jeg kjøpte et pilgrimsmykke til tusen kroner. Var kanskje en av de dyreste det da?

Gjest Aimabel
Skrevet

åy, den var fin! Men bestiller du så dyre smykker uten å ha sett de/ prøvd de først? Må være deilig å ha råd til å bruke seks tusen på en ring, må spare litt for tiden jeg. Tror jeg må hoppe over alle trådene om sko, smykker osv.. :-)

Skrevet

Vi har kjøpt oss ny ekteseng, den kommer på mandag... gleder meg noe veldig. I tillegg har vi kjørt oss nye veranda møbler. Skulle egentlig spare litt penger, men nå ser det ut som resten går i skyvedørs garderobe. Ting vi trenger men som med en student og en komuneansatt har vi vandlivis ikke råd til ting.

Gjest Dardy
Skrevet

åy, den var fin! Men bestiller du så dyre smykker uten å ha sett de/ prøvd de først? Må være deilig å ha råd til å bruke seks tusen på en ring, må spare litt for tiden jeg. Tror jeg må hoppe over alle trådene om sko, smykker osv.. :-)

Vel, jeg har målt str jeg trenger.

Og det kommer jo i oppkrav.

Man kan jo aldri gardere seg, kanskje det kommer en ring laget i bronse for alt jeg vet. Men firmaet er registrert i Brønnøysund, og det er en gateadresse registrert på tlf nummeret der, så jeg føler meg rimelig trygg.

Det jeg er mest spent på er om ringen er like tykk som den ser ut på bildet. Men jeg antar det, i og med at vekten er 10 gram.

*Glede, glede glede seg.*

I morra skal jeg egentlig besøke noen, men må vente til postmannen har vært her først. Hihi.

Skrevet

Jeg fikk restskatt...

Selv ville jeg aldri brukt mer enn noen få hundre på ring, smykke, klokke el.l., men det er meg det. Den ringen var fin.

Hadde jeg fått noen tusen igjen, hadde jeg nok heller brukt en del av de på noe innen foto, videokamera, data, eller noe annet jeg bare måtte ha. Eller pengene hadde hopet seg opp i banken... De kommer jo samtidig med junilønn + feriepenger, så den dagen er jeg rik.

kakki1365380609
Skrevet

Skal til tannlegen :o( sutre, sutre

Gjest Dardy
Skrevet

Og den er like flott som på bildet. Får satse på at det er ekte gull da, men det ser sånn ut, og den er også stemplet med 585

Heldige meg.. rrr :-)

Skrevet

Flott ring :o)

Jeg pleier alltid å få opptil 20.000 i smell. Denne gangen ville jeg ikke det og høynet skatten hver mnd.

I år fikk jeg igjen 6000:o)

Kjærsten fikk også igjen bra:o)

Vi skal på kjærlighetsferie i en hel uke sammen til høsten :o)

Skrevet

Synes du pilgrimsmykker er billig? Jeg kjøpte et pilgrimsmykke til tusen kroner. Var kanskje en av de dyreste det da?

Jeg sa "billige sølvsmykker OG sånne ala Pilgrim & Arts & Crafts". Pilgrim kan vel være ganske dyrt ja, men fiiiine! :) Kjøpte et smykke til 350 ca og øredobber til ca 70.

Gjest midia
Skrevet

Skulle jeg hatt en så dyr ring så ville jeg ihvertfall ha handlet den i butikk!

Da skulle jeg stått der da å kikket på ringer i flere tusenerskroner klassen å kost meg før jeg hadde bestemt meg.

Skrevet

Dro til London ;-)

Men jeg fikk faktisk ring også - en søt sølvring med turkise steiner til 4 pund på Topshop. To fluer i ett smekk! *s*

Skrevet

Da skulle jeg stått der da å kikket på ringer i flere tusenerskroner klassen å kost meg før jeg hadde bestemt meg.

Kanskje Dardy allerede har siklet over mange forskjellige ringer før hun bestemte seg? :)

Gjest midia
Skrevet

Kanskje Dardy allerede har siklet over mange forskjellige ringer før hun bestemte seg? :)

Kan hende det,men for å liksom "vise hvor mye penger" jeg har så hadde jeg kjøpt den i butikk.

Skjønner du meg nå?

Gjest Dardy
Skrevet

Litt enig.

Men jeg har sett i mange butikker. Og jeg har ikke funnet noe som jeg ville ha.

De fleste gullsmykker her til lands er helt like. Skulle tro de var støpt i samme støpeskje. I alle fall kom fra samme leverandør.

Denne ringen som nå sitter og glitrer på fingeren min har jeg aldri sett noe sted her til lands i alle fall.

Storfornøyd, jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...