Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei..Jeg er en jente på 16 år, som har piercing i navelen..Jeg har skikkelig lyst til på i tungen også, men jeg tør ikke...Så jeg lurte på om hva er verst:Navelen, eller tungen..

Jeg regner jo med at tungen er verst men...

Også lurte jeg på om det er noen som vet om hvor man kan ta tattoo som bare varer i 3-5 år???

Blir veldig glad for svar...

klem fra meg...:)

Gjest trultemor25
Skrevet

Utfører dem piercing i tunga her til lands lenger?

Synes jeg hørte for noen år siden at dem hadde slutta med det.

Skrevet

Slutta med det??

Klart de utfører piercing i tunga. Hvorfor skulle de ikke gjøre det?

Gjest trultemor25
Skrevet

Slutta med det??

Klart de utfører piercing i tunga. Hvorfor skulle de ikke gjøre det?

Synes jeg hørte det nemlig. Pga faren for infeksjoner og sånn.

laguna1365380434
Skrevet

Næsj, tunger pierces..;-)

Det var litt omdiskutert, for tunga kan bli ganske svær&hoven om den ikke blir stelt pent med. Piercing i munnen ble av enkelte også ansett som skadelig. Det viste seg å være bullshit, om man ikke regner inn den halve promillen som har svelga dobben..;-)

Skrevet

ja det gjør de...har mange venner med tunge-piercing...

Skrevet

men det var jo ikke det jeg lurte på...

Gjest trultemor25
Skrevet

men det var jo ikke det jeg lurte på...

Veit, sorry. Hmm.. hva som gjør vondest? Det vet jeg ikke du. Tunga kanskje? Eller navelen? Jeg vet ikke. Jeg hadde ikke klart å ha noe i navelen (vel, nå er jeg gravid da, men sett bortifra det) for jeg har sånn ha-ting-i-navelen-fobi. Så måtte jeg ha valgt så måtte jeg ha hatt piercing i tunga.

3-5 års tattoo gjør dem vel på vanlige tattis-sjapper?

Jeg vet jeg ikke er til mye hjelp her..

Gjest den ekte noor
Skrevet

Har ikke tatt hull i tunga men i navlen, og syntes det var verre enn å tatovere seg...

Har hørt at slike midlertidige tattiser kan etterlate merker, så det lønner seg å dra en plass anbefalt av andre. Men jeg vet ikke hvor. Ville styrt unna sånne make up plasser med gamle damer som gjør det iallefall:)

Skrevet

Tror det ble avfeid som pisspreik. Munnen er jo et av de reneste stedene på kroppen.

".................................."

Gjest Bikkja i bakken
Skrevet

Har hørt at tunga er det stedet det gjør minst vondt å pierce. Men at det som oftest gjør vondt i ei ukes tid etterpå.

Synes tungepiercing er fint jeg! :)

Skrevet

Har hørt at tunga er det stedet det gjør minst vondt å pierce. Men at det som oftest gjør vondt i ei ukes tid etterpå.

Synes tungepiercing er fint jeg! :)

ja jeg også..typen min synes ikke det er så fint..men den kan jo fjernes..det høres bare så utrolig vondt ut..klem

Skrevet

Ville aldri hatt piercing i tunga, ville bare vært i veien når jeg spiste. Ville nok også vært redd for infeksjoner. Bare en liten blemme på tunga er jo vondt.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Mange som får betennelse og stygge arr etter å tatt hull i navlen.Men det gjelder sef ikke alle.

Hullet i tunga gror jo ganske fort hvis du angrer.

Ta begge dele du! ;p

Skrevet

Heller navlen enn tunga. Mye verre å få en infeksjon i tunga enn i navlen.

Gjest Nettopp
Skrevet

Piercing er harry. Ikke ta piercing i det hele tatt. Jeg er dødsglad for at jeg ikke gjorde det da jeg var 16:)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har i tungen, og har hatt i navlen.

Jeg synes at tunga var verst. Men det var nok fordi at jeg ikke kunne spise så mye etterpå, og lespet endel når jeg pratet. Men det går over etter en god uke.

Men og ta selve piercingen er jo fort gjort, og en kjenner jo ikke så mye, men etterpå kan det være vondt og ubehagelig.

Grunnen til at jeg har den i tunga enda, er at jeg ikke tenker over den, merker den ikke lengre.

Skrevet

Jeg har i tungen, og har hatt i navlen.

Jeg synes at tunga var verst. Men det var nok fordi at jeg ikke kunne spise så mye etterpå, og lespet endel når jeg pratet. Men det går over etter en god uke.

Men og ta selve piercingen er jo fort gjort, og en kjenner jo ikke så mye, men etterpå kan det være vondt og ubehagelig.

Grunnen til at jeg har den i tunga enda, er at jeg ikke tenker over den, merker den ikke lengre.

jeg tok det på lørdag..gjorde ikke noe vondere enn å ta det i navelen...jeg lesper litt jeg også...går det over??syns det er stygt å lespe....og hvor fort går smerten bort??klem

Gjest Shira12
Skrevet

jeg tok det på lørdag..gjorde ikke noe vondere enn å ta det i navelen...jeg lesper litt jeg også...går det over??syns det er stygt å lespe....og hvor fort går smerten bort??klem

Nå er det over 5 år siden jeg tok (jøss så tiden flyr...), så jeg husker ikke helt nøyaktig.

Tror jeg lespet i ca 1 uke, smerten gav seg vel ganske kjapt etter tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...