Gå til innhold

Har kjøpt en Gruuuusom hylle på IKEA

Anbefalte innlegg

Gjest Timari
Skrevet

Den kostet en krone så jeg tenkte, at jo den kan vel brukes til noe. Så jeg har drasset på denne hjem. og nå skjønner jeg hvorfor den kostet en krone. Ble rett og slett kvalm av å ha den fremme, den ser så billig ut, skikkelig jugggel.

Har dere også kjøpt grusomme varer?

Gjest Aimabel
Skrevet

èn krone? Da trenger du ikke ha dårlig samvittighet for å hive den ut igjen ihvertfall :-)

Om jeg har kjøpt noe forferdelig? Hmm jeg gjør skjelden impulskjøp. Det jeg er misfornøyd med kaster jeg

Skrevet

Ha du ikke en kjellerbod, et roterom el.l. uten hyller, der du kan få bruk for denne hyllen? Put den full med saker du ikke bruker, men som du ikke vil kaste enda...

Skrevet

Takk for den tråden! Den moret meg meget, fniser i vei og ser det for meg osv.!

Håper ikke den var for tung da!

Gjest male male
Skrevet

Gi den et strøk maling, så ser den nok bedre ut!

Gjest Timari
Skrevet

Gi den et strøk maling, så ser den nok bedre ut!

går nok ikke det gitt, hyllene er laget av plastikk, men jeg har lagt den et sted hvor jeg ikke trenger å se på den iallefall.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...