Gjest Timari Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Den kostet en krone så jeg tenkte, at jo den kan vel brukes til noe. Så jeg har drasset på denne hjem. og nå skjønner jeg hvorfor den kostet en krone. Ble rett og slett kvalm av å ha den fremme, den ser så billig ut, skikkelig jugggel. Har dere også kjøpt grusomme varer? 0 Siter
Gjest Aimabel Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 èn krone? Da trenger du ikke ha dårlig samvittighet for å hive den ut igjen ihvertfall :-) Om jeg har kjøpt noe forferdelig? Hmm jeg gjør skjelden impulskjøp. Det jeg er misfornøyd med kaster jeg 0 Siter
fresja Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Ha du ikke en kjellerbod, et roterom el.l. uten hyller, der du kan få bruk for denne hyllen? Put den full med saker du ikke bruker, men som du ikke vil kaste enda... 0 Siter
bb71 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Takk for den tråden! Den moret meg meget, fniser i vei og ser det for meg osv.! Håper ikke den var for tung da! 0 Siter
Gjest male male Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Gi den et strøk maling, så ser den nok bedre ut! 0 Siter
Gjest Timari Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Gi den et strøk maling, så ser den nok bedre ut! går nok ikke det gitt, hyllene er laget av plastikk, men jeg har lagt den et sted hvor jeg ikke trenger å se på den iallefall. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.