Gå til innhold

Hva hadde du gjort? (fotografering)

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Lå i parken og solte meg i det fine været. Plutselig la jeg merke til at det var en ung mann der som satt på huk og fotograferte oss som solte seg. (hva annet kunne det vært når han nermerst lå på bakken?) Hadde heldigvis på meg en meget anstendig shorts, men ble litt paff og visste ikke hva jeg skulle gjøre.

Angrer meg litt for at jeg ikke gikk bort og spurte hva i h.... det var han drev på med!

Skrevet

Det burde du ha gjort. Og ropt skikkelig høyt også, så alle hørte det.

".................................."

Skrevet

Jeg har jo temperament som ett lemmen, så jeg hadde blitt forbanna og spurt hva faen han holdt på med. Nå hater jeg å bli avbildet sånn generelt, og man tar da ikke bilder av folk uten deres samtykke, iallefall gjør ikke jeg det.

Gjest Wer bist du?
Skrevet

Du havner vel på internett et eller annet sted :) husker en sak for noen år siden der haugevis av bilder av solbadende jenter i Frognerparken ble lagt ut på nettet...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Du havner vel på internett et eller annet sted :) husker en sak for noen år siden der haugevis av bilder av solbadende jenter i Frognerparken ble lagt ut på nettet...

Lurer på om jeg gjorde en god figur, samtidig som jeg synes det er litt ekkelt:)

laguna1365380434
Skrevet

Det skjedde meg og en venninne i fjor også.

Jeg ble litt paff, men også litt smigret:-o

Veninnen ble bare sint, men ingen av oss sa noe, man blir jo liksomlitt satt ut og.

Aner ikke hva han skulle med bildene, men at det var oss han skøyt, det er jeg helt sikker på.

Jeg er en annen
Skrevet

Så lenge du befinner deg i det offentlige rom er det ingen lov som hindrer folk i å ta bilder av deg. Men å bli forbanna er selvsagt lov.

Skrevet

Ikke for å skuffe deg altså, men mannen min er en sånn som krabber rundt og tar bilder av maur og gress og ellers alt som er både høyt og lavt... Personlig er jeg nok kommet dit at jeg hadde tatt det som et kompliment om noen tok bilde av meg sånn helt uten videre... Akk ja...

Gjest den ekte noor
Skrevet

Ikke for å skuffe deg altså, men mannen min er en sånn som krabber rundt og tar bilder av maur og gress og ellers alt som er både høyt og lavt... Personlig er jeg nok kommet dit at jeg hadde tatt det som et kompliment om noen tok bilde av meg sånn helt uten videre... Akk ja...

Merkelig at disse maurene befant seg rett forran oss to jentene i parken som solte seg:)

Menmen, hadde jeg spurt så hadde jeg jo visst det...

Skrevet

Vær forberedt neste gang og ta bilde av han du også, se hvordan han reagerer da :o)

Jeg hadde blitt rå-fortvilet :o( , og uansett hvor forberedt jeg hadde vært så hadde nok ikke jeg rekt/klart å ta noe bilde av han :o(

Jeg er blandt dem som har fått bilde av meg selv på nett :o(

Ansiktet synes heldigvis ikke...men alikevel, var absolutt ikke no gøy :o(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...