Lillemus Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Har kjøpt en Sony NW-E405 mp3-spiller, men jeg får faen ikke til å legge inn musikk på den! Kopierer fra pc'n og på pc'n ser det ut som det ligger filer på spilleren, men når jeg trykker play får jeg beskjeden "No data" og ingen lyd. Filene i er *.wma som spilleren etter sigende skal ta. Hjeeeeelp!!!! 0 Siter
kalle kun Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Formatere den kanskje med nyeste software? Noen spillere går ikke bare av seg selv. Men har ingen erfaring med den du nevner. 0 Siter
petter smart Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 wma filer med kopieringssperre? Hvor kommer disse filene fra? 0 Siter
Lillemus Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 wma filer med kopieringssperre? Hvor kommer disse filene fra? Jeg fikk det til. ) Måtte bruke Sonys egen programvare, men når jeg etter litt prøving og feiling fikk taket på det så gikk det veldig greit. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.