Gå til innhold

FU: hva skal dere gjøre ikveld?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter en deilig dag med mye sol går det mot fredagskveld. Hva står på tapetet hos dolerne ikveld?

Jeg skal sortere feriebilder, prate, drikke vin, og kanskje dole litt. Og så vil jeg ha med dagens episode av "Elsk meg".

Hva med dere?

:)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

8

• Velouria

5

• amber sun

5

• laguna1365380434

2

Gjest trultemor25
Skrevet

Jeg skal sitte akkurat her jeg sitter nå hadde jeg tenkt.

Slappe av, se på tv, herje litt på internett, strikke litt, sove litt kanskje for jeg sover ikke om natta lenger noe som er litt kjipt da. Blir jo så sliten av sånt!

Er alene hjemme i kveld. Sambo er på bursdagsfest, jeg orka ikke være med.

Gjest Aimabel
Skrevet

Ingen store planer for kvelden. Samboeren min er reist bort med jobben i helgen, og jeg orket ikke finne på noe i dag. Blir vel til at jeg sitter her, ser på tv, og slapper av.

Skrevet

Drikke vin eller gin eller kanskje vodka? Iallefall noe som gjør meg full så jeg "glemmer" at jeg har bihulebetennelse *snufs*

Jeg burde få i meg litt mat, men hva spiser man, når det gjør vondt i hele trynet og tennene føles som om de skal eksplodere?

Hva er elsk meg og på hvilken kanal går den?

Skrevet

Drikke vin eller gin eller kanskje vodka? Iallefall noe som gjør meg full så jeg "glemmer" at jeg har bihulebetennelse *snufs*

Jeg burde få i meg litt mat, men hva spiser man, når det gjør vondt i hele trynet og tennene føles som om de skal eksplodere?

Bihulebetennelse er ikke morsomt, nei.

Du får finne noe godt å drikke så glemmer du kanskje det verste ;) hehe

Elsk meg går på Nrk1 kl. 23.15, det er en australsk serie a la den som het "Våre små hemmeligheter".

God bedring! :)

laguna1365380434
Skrevet

Ikke særlig mye,jeg kjeder meg og er blakk..:-I

Men noe finner jeg vel på, små rydde litt, ordne album var en god ide..:-)

Se litt på TV, dole litt, klø kattene.lese bok.

Sånne ting.

Skrevet

Se på TV, dol'e og legge meg tidlig. I kveld har jeg ikke noe liv ;-)

Skrevet

Bihulebetennelse er ikke morsomt, nei.

Du får finne noe godt å drikke så glemmer du kanskje det verste ;) hehe

Elsk meg går på Nrk1 kl. 23.15, det er en australsk serie a la den som het "Våre små hemmeligheter".

God bedring! :)

Thanx! Da skal jeg prøve å få med meg den serien ikveld, og så fort unga har lagt seg, eller han jeg deler hus med kommer hjem, så er det rett på flaska ;)

hare1365380455
Skrevet

Jeg skal rydde videre og så se på tv. Mannen min er hos en kamerat i kveld. Jeg ble invitert med ut på byen, men.... Vi hadde barnevakt i går.

Gjest lurulf
Skrevet

Stakkars, bihulebetennelse er ikke mye moro! Har du prøvd å legge en varm klut på panna? Det kan lindre litt...

Skrevet

Stakkars, bihulebetennelse er ikke mye moro! Har du prøvd å legge en varm klut på panna? Det kan lindre litt...

Hmm! Det har jeg ikke tenkt på, det skal sevlsagt prøves med en gang! Thanx!

hare1365380455
Skrevet

God bedring:)

laguna1365380434
Skrevet

God bedring!:-)

Spis varm kyllingsuppe med pepper, og sov med skjerf.

Det kurerer ALT..Sier bestemor i hvertfall;-)

Skrevet

God bedring:)

thanx! jeg trenger det, skulle egentlig vært på utdrikningslag i morgen, men det orker jeg jo ikke.

Gjest lurulf
Skrevet

Hmm! Det har jeg ikke tenkt på, det skal sevlsagt prøves med en gang! Thanx!

Bare hyggelig! Gi tilbakemelding om det virker da.

Skrevet

God bedring!:-)

Spis varm kyllingsuppe med pepper, og sov med skjerf.

Det kurerer ALT..Sier bestemor i hvertfall;-)

Nå har jeg sovet med skjerf og ullsokker i et par netter allerede, men kyllingsuppe har jeg ikke prøvd. Hmm, kanskje det blir chili og hvitløkssuppe på meg, det finnes ikke noe kjøtt i huset og ikke noen boks med kyllingsuppe heller.

Gjest LucySky
Skrevet

Jeg skal rydde videre og så se på tv. Mannen min er hos en kamerat i kveld. Jeg ble invitert med ut på byen, men.... Vi hadde barnevakt i går.

Drikke øl og hjemmesmakstilsatt dram og se på "The Baker Brothers" (som vi har sett før, særlig jeg).

Vi feirer en ufattelig vakker junihage, som ser helt jævlig ut på slutten av sommeren. I år har den alle mulige slags muggsopper, og kommer til å se jævlig ut allerede midt i juli, men da er vi på ferie.

Skrevet

Jeg skal bare rydde og pusle i huset (noe jeg egentlig skulle gjort tidligere idag...), for i morgen får jeg besøk av en venninne jeg ikke har sett på lenge. Vi skal ut og mimre litt, for et lite band vi hørte mye på ute på by'n når vi var yngre, skal spille på puben her i morgen kveld. Og særlig en av dem er ikke så aller verst å se til heller... ;-)

Skrevet

Ingen spennende planer på programmet i kveld. Ungene og jeg har vært en tur på IKEA da.. Siden jeg var grytidlig oppe i morges, kommer jeg til å sovne på sofaen hvis jeg prøver å se en film. Har hentet et stort ølglass nå og sitter og lurer på hvor fredagsfølelsen er blitt av? Kanskje den er litt lenger nede i ølen et sted??

Gjest M.Angelica
Skrevet

Sliten etter jobb.. Så i kveld så ble det taco og snart film =)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...