Gjest Shira12 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Egentlig skulle jeg bare sitte hjemme og glo, men så ringte en venninne og sa at hun tok med seg en til og kom :-) Så nå sitter jeg og koser meg med en øl, mens jeg lager spilleliste på dataen. 0 Siter
Tootsieroll1365380854 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Velkommen hjem fra ferie, Amber! Jeg har vært på Vannkanten med Smått'n i dag, og siden grillet vi hos noen venner. Nå i kveld kommer venninna mi og typen på besøk. Vi jentene skal drikke vin, o gutta skal leke seg med noe tekniske greier.. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Sliten etter jobb.. Så i kveld så ble det taco og snart film =) Hvilken film skal dere se? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Velkommen hjem fra ferie, Amber! Jeg har vært på Vannkanten med Smått'n i dag, og siden grillet vi hos noen venner. Nå i kveld kommer venninna mi og typen på besøk. Vi jentene skal drikke vin, o gutta skal leke seg med noe tekniske greier.. Tenk vi har ikke grillet enda.... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Hvilken film skal dere se? Enten denne: http://www.imdb.com/title/tt0340163/ eller denne: http://www.imdb.com/title/tt0369339/ Har ikke bestemt meg enda! =) 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Tenk vi har ikke grillet enda.... Ikke vi heller, her hjemme. Har grillet hos mine foreldre, men ikke her. Tror vi må gjøre det i morgen. Orker ikke grille når jeg er alene med ungene (styrete å passe på de små i ofrhold til grillen samtidig som en ordner med maten) - og husbonden kommer som regel hjem etter at vi har spist middag. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Min kjære var i Danmark denne uka, og hadde med seg noen flasker med noe godt på - så vi skal koooose oss i kveld :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Enten denne: http://www.imdb.com/title/tt0340163/ eller denne: http://www.imdb.com/title/tt0369339/ Har ikke bestemt meg enda! =) Jeg har ikke sett den første, men den andre der var litt kjedelig... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Ikke vi heller, her hjemme. Har grillet hos mine foreldre, men ikke her. Tror vi må gjøre det i morgen. Orker ikke grille når jeg er alene med ungene (styrete å passe på de små i ofrhold til grillen samtidig som en ordner med maten) - og husbonden kommer som regel hjem etter at vi har spist middag. Vi har ikke grillet borte heller enda. Så om det ikke blir regnvær i morgen kan det hende vi griller! (Men det er meldt regn....) 0 Siter
cecily Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Velkommen hjem fra ferie, Amber! Jeg har vært på Vannkanten med Smått'n i dag, og siden grillet vi hos noen venner. Nå i kveld kommer venninna mi og typen på besøk. Vi jentene skal drikke vin, o gutta skal leke seg med noe tekniske greier.. Bergen? 0 Siter
amber sun Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Jeg har ikke sett den første, men den andre der var litt kjedelig... Vi så en kjemepbrafilm i ferien. "Rekrutten", med Al Pacino og Colin Farrell. Anbefales hvis du ikke har sett den. Imorgen skal vi på kino og se Mr. and Mrs.Smith 0 Siter
Gjest midia Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Har grillet,drukket vin,badet og kost oss. Nå doler jeg imens mannen er ute på byen å tar en pils. Barn er ute å leker ennå,vi har sommerferie alle sammen så vi koser oss og driter i klokka. 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Har vært hos den ene søsteren min sammen med en tredje søster og vi har spilt kort. pratet skit og drukket vin. Nå skal jeg sulle litt rundt før jeg finner sengen. ) 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Har vært hos den ene søsteren min sammen med en tredje søster og vi har spilt kort. pratet skit og drukket vin. Nå skal jeg sulle litt rundt før jeg finner sengen. ) er dere TRE søstre? så _heldige_ dere er. søsteren min og jeg er verdens aller beste venner. tenker ofte på hvor kult det kunne vært med en til av samme slaget!!! sov godt da. 0 Siter
SoriaMoria Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Har sett en episode av en serie jeg liker sammen men kjæresten - og vært på sjøen og fiska litt Perfekt 0 Siter
Whimsy Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Har vært ute ved småbåthavna og drukket milkshake, fått litt sol på kroppen. Dro hjem å fyrte opp grillen. Satt ute i solsteken til kl 21. Sett litt på tv og surfet på internet. I morra skal vi ut å fiske 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Vi så en kjemepbrafilm i ferien. "Rekrutten", med Al Pacino og Colin Farrell. Anbefales hvis du ikke har sett den. Imorgen skal vi på kino og se Mr. and Mrs.Smith Det skal vi og Amber! (På kino altså) Treffes kanskje da =) 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 er dere TRE søstre? så _heldige_ dere er. søsteren min og jeg er verdens aller beste venner. tenker ofte på hvor kult det kunne vært med en til av samme slaget!!! sov godt da. Jeg er veldig glad i søstrene mine og de har stilt opp masse for meg og ungene etter at jeg ble deltids alenemamma - og det har jeg takket dem for også. ) Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem! 0 Siter
Line Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jeg var omtrent bare hjemmom for å sove, så dro jeg ut på jobb igjen i kveld. Jobba fra seks til halv elleve. Akkurat nå koser jeg meg med en is, pcn og film på tv 0 Siter
amber sun Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Skrevet 2. juli 2005 Det skal vi og Amber! (På kino altså) Treffes kanskje da =) Så gøy! Får se om vi treffes da, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.