Gå til innhold

FU: hva skal dere gjøre ikveld?

Anbefalte innlegg

Gjest Shira12
Skrevet

Egentlig skulle jeg bare sitte hjemme og glo, men så ringte en venninne og sa at hun tok med seg en til og kom :-)

Så nå sitter jeg og koser meg med en øl, mens jeg lager spilleliste på dataen.

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

8

• Velouria

5

• amber sun

5

• laguna1365380434

2

Tootsieroll1365380854
Skrevet

Velkommen hjem fra ferie, Amber!

Jeg har vært på Vannkanten med Smått'n i dag, og siden grillet vi hos noen venner. Nå i kveld kommer venninna mi og typen på besøk. Vi jentene skal drikke vin, o gutta skal leke seg med noe tekniske greier..

hare1365380455
Skrevet

Sliten etter jobb.. Så i kveld så ble det taco og snart film =)

Hvilken film skal dere se?

hare1365380455
Skrevet

Jeg har vært på Vannkanten med Smått'n i dag, og siden grillet vi hos noen venner. Nå i kveld kommer venninna mi og typen på besøk. Vi jentene skal drikke vin, o gutta skal leke seg med noe tekniske greier..

Tenk vi har ikke grillet enda....

Gjest prust
Skrevet

Tenk vi har ikke grillet enda....

Ikke vi heller, her hjemme. Har grillet hos mine foreldre, men ikke her. Tror vi må gjøre det i morgen. Orker ikke grille når jeg er alene med ungene (styrete å passe på de små i ofrhold til grillen samtidig som en ordner med maten) - og husbonden kommer som regel hjem etter at vi har spist middag.

Gjest prust
Skrevet

Min kjære var i Danmark denne uka, og hadde med seg noen flasker med noe godt på - så vi skal koooose oss i kveld :-)

hare1365380455
Skrevet

Ikke vi heller, her hjemme. Har grillet hos mine foreldre, men ikke her. Tror vi må gjøre det i morgen. Orker ikke grille når jeg er alene med ungene (styrete å passe på de små i ofrhold til grillen samtidig som en ordner med maten) - og husbonden kommer som regel hjem etter at vi har spist middag.

Vi har ikke grillet borte heller enda. Så om det ikke blir regnvær i morgen kan det hende vi griller! (Men det er meldt regn....)

Skrevet

Bergen?

Skrevet

Jeg har ikke sett den første, men den andre der var litt kjedelig...

Vi så en kjemepbrafilm i ferien.

"Rekrutten", med Al Pacino og Colin Farrell.

Anbefales hvis du ikke har sett den. :)

Imorgen skal vi på kino og se Mr. and Mrs.Smith

Gjest midia
Skrevet

Har grillet,drukket vin,badet og kost oss.

Nå doler jeg imens mannen er ute på byen å tar en pils.

Barn er ute å leker ennå,vi har sommerferie alle sammen så vi koser oss og driter i klokka.

Skrevet

Har vært hos den ene søsteren min sammen med en tredje søster og vi har spilt kort. pratet skit og drukket vin. Nå skal jeg sulle litt rundt før jeg finner sengen. :o)

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Har vært hos den ene søsteren min sammen med en tredje søster og vi har spilt kort. pratet skit og drukket vin. Nå skal jeg sulle litt rundt før jeg finner sengen. :o)

er dere TRE søstre? så _heldige_ dere er.

søsteren min og jeg er verdens aller beste venner. tenker ofte på hvor kult det kunne vært med en til av samme slaget!!!

sov godt da.

Skrevet

Har sett en episode av en serie jeg liker sammen men kjæresten - og vært på sjøen og fiska litt :)

Perfekt :)

Skrevet

Har vært ute ved småbåthavna og drukket milkshake, fått litt sol på kroppen. Dro hjem å fyrte opp grillen. Satt ute i solsteken til kl 21. Sett litt på tv og surfet på internet.

I morra skal vi ut å fiske :)

Gjest M.Angelica
Skrevet

Vi så en kjemepbrafilm i ferien.

"Rekrutten", med Al Pacino og Colin Farrell.

Anbefales hvis du ikke har sett den. :)

Imorgen skal vi på kino og se Mr. and Mrs.Smith

Det skal vi og Amber! (På kino altså)

Treffes kanskje da =)

Skrevet

er dere TRE søstre? så _heldige_ dere er.

søsteren min og jeg er verdens aller beste venner. tenker ofte på hvor kult det kunne vært med en til av samme slaget!!!

sov godt da.

Jeg er veldig glad i søstrene mine og de har stilt opp masse for meg og ungene etter at jeg ble deltids alenemamma - og det har jeg takket dem for også. :o)

Vet ikke hva jeg skulle gjort uten dem!

Skrevet

Jeg var omtrent bare hjemmom for å sove, så dro jeg ut på jobb igjen i kveld. Jobba fra seks til halv elleve.

Akkurat nå koser jeg meg med en is, pcn og film på tv :)

Skrevet

Det skal vi og Amber! (På kino altså)

Treffes kanskje da =)

Så gøy!

Får se om vi treffes da, ja. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...