hare1365380455 Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Vi så en kjemepbrafilm i ferien. "Rekrutten", med Al Pacino og Colin Farrell. Anbefales hvis du ikke har sett den. Imorgen skal vi på kino og se Mr. and Mrs.Smith Rekrutten har jeg sett! Søskenbarnet mitt sa at jeg MÅTTE se den en gang, og den var god! Hvordan var Mr. and Mrs. Smith? 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 I går kveld var jeg hos naboer på middag og bad (sistnevnte for ungene), før jeg dro hjem, la barnet og så fire samfulle episoder av Sopranos sesong 4. Nå sitter jeg på verandaen og DOL-er, leser avis og venter på å gyve løs på enda flere Sopranos-episoder. 0 Siter
amber sun Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Rekrutten har jeg sett! Søskenbarnet mitt sa at jeg MÅTTE se den en gang, og den var god! Hvordan var Mr. and Mrs. Smith? Mr.and Mrs.Smith var bra den, men ikke så god som jeg egentlig forventet. Det var mye action, litt vel langtrukkent action til tider syns jeg. To timer kunne vært halvannen. Men - det var mye bra også, og den egner seg nok best på kino. Ellers savnet jeg den litt skumle thriller-følelsen; men det var vel egentlig heller ikke meningen at en skulle ha, i og med at det var en mer actionfilm enn thriller da. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Mr.and Mrs.Smith var bra den, men ikke så god som jeg egentlig forventet. Det var mye action, litt vel langtrukkent action til tider syns jeg. To timer kunne vært halvannen. Men - det var mye bra også, og den egner seg nok best på kino. Ellers savnet jeg den litt skumle thriller-følelsen; men det var vel egentlig heller ikke meningen at en skulle ha, i og med at det var en mer actionfilm enn thriller da. Så du ventet på at filmen skulle ta slutt til sist? Kjedelig når det blir langtrukkent, men jeg kommer nok til å se filmen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.