Gå til innhold

FU: hva skal dere gjøre ikveld?

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Vi så en kjemepbrafilm i ferien.

"Rekrutten", med Al Pacino og Colin Farrell.

Anbefales hvis du ikke har sett den. :)

Imorgen skal vi på kino og se Mr. and Mrs.Smith

Rekrutten har jeg sett! Søskenbarnet mitt sa at jeg MÅTTE se den en gang, og den var god! Hvordan var Mr. and Mrs. Smith? :)

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

8

• Velouria

5

• amber sun

5

• laguna1365380434

2

Mrs. Wallace
Skrevet

I går kveld var jeg hos naboer på middag og bad (sistnevnte for ungene), før jeg dro hjem, la barnet og så fire samfulle episoder av Sopranos sesong 4.

Nå sitter jeg på verandaen og DOL-er, leser avis og venter på å gyve løs på enda flere Sopranos-episoder.

Skrevet

Rekrutten har jeg sett! Søskenbarnet mitt sa at jeg MÅTTE se den en gang, og den var god! Hvordan var Mr. and Mrs. Smith? :)

Mr.and Mrs.Smith var bra den, men ikke så god som jeg egentlig forventet. Det var mye action, litt vel langtrukkent action til tider syns jeg. To timer kunne vært halvannen.

Men - det var mye bra også, og den egner seg nok best på kino.

Ellers savnet jeg den litt skumle thriller-følelsen; men det var vel egentlig heller ikke meningen at en skulle ha, i og med at det var en mer actionfilm enn thriller da.

hare1365380455
Skrevet

Mr.and Mrs.Smith var bra den, men ikke så god som jeg egentlig forventet. Det var mye action, litt vel langtrukkent action til tider syns jeg. To timer kunne vært halvannen.

Men - det var mye bra også, og den egner seg nok best på kino.

Ellers savnet jeg den litt skumle thriller-følelsen; men det var vel egentlig heller ikke meningen at en skulle ha, i og med at det var en mer actionfilm enn thriller da.

Så du ventet på at filmen skulle ta slutt til sist? Kjedelig når det blir langtrukkent, men jeg kommer nok til å se filmen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...