Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hei igjen srurte for 2-3 uker siden under tittel hjertetrøbbel. Alle spørsmål ble besvart untatt det siste som gikk om mine plager er farlige. ønsker gjerne svar på dette.Jeg er henvist til Ullevål for ablasjon, ikke His-bunt som du kaller det.Det er stor avstand mellom de prognosene du gir meg og det min spesialist Dr. med overlege. har sagt til meg. han hevder en 80% sjanse for helbredelse Det jeg har lest i avisene ang. fotballtrener drillo og hans problem (ligner mye om mine) han blir nå behandlet på Haukeland med en prognose på mellom 95-100% for helbredelse.Jeg er derfor forskrekket over de prognosene du gir meg.Har du en forklaring på dette. Jeg kan selvfølgelig ha uttrykt feil, overdrevet plagene, feil fremstilling av plager etc. Allikevel vil jeg om mulig ha en forklaring.

jens

Fortsetter under...

Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin

I dette tilfellet må du stole på de legene som kjenner deg og ditt hjerte. Dette er ikke mitt spesialfelt, beklager hvis jeg har skremt deg. Tror jeg heller vil at du skal spørre de innvolverte leger om hvor "farlig" din hjertesykdom er. har ikke noen sikre tall om dette. Si til legen at du er vitebegjærlig, og at du vil ha konkrete råd. men husk; ikke. alltid er det mulig å gi dette innen medisinen. Du betaler selvfølgelig ikke for dette svaret. Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...