Gå til innhold

Hvor ofte gidder dere..

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Aldri! Bor rett ved E6, så det blir like støvete et par dager uansett:/ Rundvaska badet for ikke så lenge siden, og nå er det sort støv over alt, igjen!

Gleder meg til å flytte:D

• Svar 42
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

20

• Gemini

5

• Velouria

2

• kaffepiken

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Takk. Jeg lar være..;-)

Det slo meg bare plutselig i min kjedsomhet at det kanskje var en ting folk gjør fra tid til annen, og at jeg kanskje burde.

Men mye hyggeligere å slå seg til ro med at det er overflødig, da gjør jeg noe annet og festeligere.

Men, påokker for en kjedelig kveld! Ingen skal noe,og jeg er ute av stand til å underholde meg selv, merker jeg...Får plage typen, kanskje jeg får tvunget ham tilå spille spill eller noe.

:-)

Det er nok folk som gjør slikt. Moren min f.eks..

Jeg pleier å tenke at jeg kan heller male over hvis det blir for ille ;o)

Skrevet

Jeg pleier å ta sånt på våren, da ser jeg jo hvor jeg vasker. Men aldri på en fredagskveld da. Men det er ikke så mye jobb syns jeg. Mulig jeg gjør det litt lettvint da, men jeg tar ned det som henger på veggen først. Deretter mopper jeg veggen med en fuktig mopp. Liker å bruke et vaskemiddel som lukter litt rent. Det går veldig kjapt å moppe, og så tar jeg klut på lister og støpsler etc. Det blir ikke skjolder heller når moppen bare er fuktig og ikke våt. Bruker du fuktig klut eller mopp så må du vaske nedenfra og opp for ikke å få skjolder.

Men ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke gjør sånt, her bor det allergikere så det er et nødvendig onde.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, det blir jo reinere da, og som svigermor sier: "det lir så rein og god luft inne!". Hun røyker, og det er klart at forskjellen er nok større i et røykerhus enn hos oss. I tillegg blir en kvitt alle støvklyser som henger ned fra hjørner og gardinstenger, som en kanskje plutselig får øye på når en har gjester.....

Ellers takk for gratulasjonen - "Babyene" er 6 år, 4 år og 15 mnd :-)

Da kan det hende jeg gjør det senere i sommer:-)

Prøve med ett rom,men i kveld ble det litt drøyt, selvom jeg definitivt kjeder meg. Jeg har grunnvaska dusjkabinettet, bak vaskemaskinen og i badeskapet, det får være nok husmoraktivitet på en fredagskveld;-)

Ok, gratulasjonen var muligenslitt malplassert, jeg har misforstått..Jeg mente å haplukket opp at du hadde fått baby helt nylig..Men der imponerte jeg visst ikke noe særlig;-)

laguna1365380434
Skrevet

Aldri! Bor rett ved E6, så det blir like støvete et par dager uansett:/ Rundvaska badet for ikke så lenge siden, og nå er det sort støv over alt, igjen!

Gleder meg til å flytte:D

Ah, det der kjenner jeg til, jeg bodde en periode rett ved Carl Berner krysset og fikk sånn tjukt svart støv over alt, og med en gang. Det er kjipt.

Lykke til med flyttingen da! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg pleier å ta sånt på våren, da ser jeg jo hvor jeg vasker. Men aldri på en fredagskveld da. Men det er ikke så mye jobb syns jeg. Mulig jeg gjør det litt lettvint da, men jeg tar ned det som henger på veggen først. Deretter mopper jeg veggen med en fuktig mopp. Liker å bruke et vaskemiddel som lukter litt rent. Det går veldig kjapt å moppe, og så tar jeg klut på lister og støpsler etc. Det blir ikke skjolder heller når moppen bare er fuktig og ikke våt. Bruker du fuktig klut eller mopp så må du vaske nedenfra og opp for ikke å få skjolder.

Men ikke ha dårlig samvittighet for at du ikke gjør sånt, her bor det allergikere så det er et nødvendig onde.

Takker for tips! Kanskje jeg gjør det siden i sommer, men det ble drøyt nå i kveld, fredag og greier..;-)

Dessuten ble jeg ganske beroliget av at det var få andre som gadd.

Men, jeg gadd å skrubbe dusjen, bak vaskemaskinen og i badeskapet. Det er jo NOE det og:-)

Skrevet

Takker for tips! Kanskje jeg gjør det siden i sommer, men det ble drøyt nå i kveld, fredag og greier..;-)

Men, jeg gadd å skrubbe dusjen, bak vaskemaskinen og i badeskapet. Det er jo NOE det og:-)

Kommer du en tur innom her etterpå, og skrubber dusjen for meg?

Du skal få et glass vin eller tre som takk for jobben! ;-)

Og blir du over til i morra, så kan du bli med på pub'en og høre en løkka-gutt spille der

laguna1365380434
Skrevet

Kommer du en tur innom her etterpå, og skrubber dusjen for meg?

Du skal få et glass vin eller tre som takk for jobben! ;-)

Og blir du over til i morra, så kan du bli med på pub'en og høre en løkka-gutt spille der

hehe.. Kanskje det?;-)

Hvem er det som spiller hvor da?

Alltid kjekt med konserter! Og med vin også.

Nå ringte det en kompis til meg og ville rive i en øl, det er jo ikke så dumt det heller..:-)

(Bortsett fra at jeg har litt nerver også, for forrige gang jeg var ute med ham var forige helg og da ble jeg MØKKINGS, og nå lo han av meg på telefon..Jeg tror han har noe på meg..Paranoid!!:-o)

;-)

Skrevet

Jammen det vet jeg ikke..Jeg bare lurer litt på om det etterhvert kanskje er like enkelt som å få veggen gullende ren.

Den er nok relativt skitten. Engang var den nok hvit, det er den virkelig ikke nå. Den er sånn grå-gulish..:-o

Lekkert!;-)

Jeg tror ikke du får det ordentlig reint. Røyk på hvite vegger er skikkelig vanskelig å få pent. Det er bedre å vaske over med salmiakk og kjøpe en treliter hvitmaling i Storgata.

Her blir det ikke vasket enda jeg slipper sjøl.

Skrevet

hehe.. Kanskje det?;-)

Hvem er det som spiller hvor da?

Alltid kjekt med konserter! Og med vin også.

Nå ringte det en kompis til meg og ville rive i en øl, det er jo ikke så dumt det heller..:-)

(Bortsett fra at jeg har litt nerver også, for forrige gang jeg var ute med ham var forige helg og da ble jeg MØKKINGS, og nå lo han av meg på telefon..Jeg tror han har noe på meg..Paranoid!!:-o)

;-)

No Problem heter de. To stykker bare - begge på gitar, men de lager bra med liv :-)

Siden deres er nede nå, men her er bilde og litt info:

http://www.showlink.no/profil.asp?id=2085

Er bare på den lokale pub'en her da, litt utenfor Drammen. Men kan bli koselig, særlig fordi jeg skal ut med ei venninne som jeg ikke har sett på lenge, og som jeg gikk mye ut sammen med i "gamle dager" når jeg bodde i Oslo.

Skrevet

Syns du høres ut som et dugelig kjerringemne! *lol*

Tror nok det er rent nok i de fleste hjem i dag.

Skrevet

Vaske veggen?

De fleste vegger (bortsett fra kjøkken og bad) er jo malt med maling som ikke er vannfast (ikke oljebasert).

Hvis du vasker disse så blir de fulle av skjolder. Så her er jeg ikke helt sikker på hva du mener?

laguna1365380434
Skrevet

Vaske veggen?

De fleste vegger (bortsett fra kjøkken og bad) er jo malt med maling som ikke er vannfast (ikke oljebasert).

Hvis du vasker disse så blir de fulle av skjolder. Så her er jeg ikke helt sikker på hva du mener?

Hm,nei ikke jeg heller helt..;-)

Det var en fix ide drevet frem av kjedsomhet og mangelpå fornuftige ting å foreta meg...

Men veggen ERlitt møkkete. Men jeg måtte se ganske nøye for å se det,og jeg tror ikke det er det første gjestene mine ser egentlig...;-)

laguna1365380434
Skrevet

No Problem heter de. To stykker bare - begge på gitar, men de lager bra med liv :-)

Siden deres er nede nå, men her er bilde og litt info:

http://www.showlink.no/profil.asp?id=2085

Er bare på den lokale pub'en her da, litt utenfor Drammen. Men kan bli koselig, særlig fordi jeg skal ut med ei venninne som jeg ikke har sett på lenge, og som jeg gikk mye ut sammen med i "gamle dager" når jeg bodde i Oslo.

Så kult! Ha det kjempekos! :-)

Få høre hvordan det var da!

laguna1365380434
Skrevet

Syns du høres ut som et dugelig kjerringemne! *lol*

Tror nok det er rent nok i de fleste hjem i dag.

Joda,innimellom våkner vaskekona i meg..:-)

Men hun slumrer nå mest;-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror ikke du får det ordentlig reint. Røyk på hvite vegger er skikkelig vanskelig å få pent. Det er bedre å vaske over med salmiakk og kjøpe en treliter hvitmaling i Storgata.

Her blir det ikke vasket enda jeg slipper sjøl.

Vet du..Jeg har tatt til fornuft..Jeg gidder ikke..;-)

Ideen var motivert av enorm kjedsommelighet. Her blir det ingen veggvask allikevel.

Skrevet

...jeg gidder aldri, men det hender at mora mi kommer ned når hun finner det påkrevd...:)

Når jeg ser etter, så er det i grunn på tide...

Skrevet

Vet du..Jeg har tatt til fornuft..Jeg gidder ikke..;-)

Ideen var motivert av enorm kjedsommelighet. Her blir det ingen veggvask allikevel.

Veldig fornuftig. Nå skal vi ha bakgårdsfest så jeg skal ikke kjede meg idag :o)

laguna1365380434
Skrevet

Veldig fornuftig. Nå skal vi ha bakgårdsfest så jeg skal ikke kjede meg idag :o)

Så hyggelig! Kos deg:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...