Gemini Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Så kult! Ha det kjempekos! :-) Få høre hvordan det var da! :-) Det var gøy, "trip down memory lane". Gøy å se & høre dem igjen, men litt skuffa over at de ikke har fornya seg no' særlig... Men men - en artig tur ut allikevel. Men partyblære har jeg dessverre aldri hatt, og nå er den i alle fall HELT ute av trening... Tror jeg må begynne å gå ut mer på by'n igjen... hihi 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 3. juli 2005 Forfatter Skrevet 3. juli 2005 Det var gøy, "trip down memory lane". Gøy å se & høre dem igjen, men litt skuffa over at de ikke har fornya seg no' særlig... Men men - en artig tur ut allikevel. Men partyblære har jeg dessverre aldri hatt, og nå er den i alle fall HELT ute av trening... Tror jeg må begynne å gå ut mer på by'n igjen... hihi Det er gøy å være litt på mimrern da..:-) Hyggelig at dere hadde det kjekt! Vet forøvrig ikke om partyblæren er et fenomen en kan trene opp..;-) Jeg trimmer ølarmen både nå og da, men tisse mellom hver bidige øl, det må jeg fortsatt. :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 3. juli 2005 Skrevet 3. juli 2005 Det er gøy å være litt på mimrern da..:-) Hyggelig at dere hadde det kjekt! Vet forøvrig ikke om partyblæren er et fenomen en kan trene opp..;-) Jeg trimmer ølarmen både nå og da, men tisse mellom hver bidige øl, det må jeg fortsatt. :-) Men når man må tisse to ganger for hver halvliter, da begynner jeg å bli litt lei... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.