Idéfix Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Jeg trenger noen som kan fortelle meg hvordan jeg kan redigere bilder i et format som gjør at jeg kan få ca. tre stykker inn i et word dokument. Har bilder til et prosjekt jeg har men bruker fantastisk mye tid til å lete og redigere ett og ett. Det må være en raskere måte å redigere bildene på, for det jeg driver med må stjeler viktig tid. Jeg bruker KODAK easy share, jeg har photoshop... Er det evnt. noe annet jeg kan bruke som jeg finner på nett? Håper på rask hjelp... 0 Siter
Gemini Skrevet 1. juli 2005 Skrevet 1. juli 2005 Vet ikke helt om jeg skjønte spørsmålet. Hvorfor trenger du å redigere bildene for å få plass i et Word-dokument? Mener du at du vil få plass til tre bilder inne på en enkelt side? Eller er det pga stor filstørrelse at du vil forminske bildene? Eller? 0 Siter
Idéfix Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Skrevet 1. juli 2005 Vet ikke helt om jeg skjønte spørsmålet. Hvorfor trenger du å redigere bildene for å få plass i et Word-dokument? Mener du at du vil få plass til tre bilder inne på en enkelt side? Eller er det pga stor filstørrelse at du vil forminske bildene? Eller? Jeg tror ja på alt! I KODAK er de enorme, men jeg vil ha dem mindre slik at jeg kan ta utskrift... Men nå har jeg knotet i over to timer og klarte det jammen selv til sist! STOR klapp på skulderen til megselv 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 2. juli 2005 Skrevet 2. juli 2005 Jeg tror ja på alt! I KODAK er de enorme, men jeg vil ha dem mindre slik at jeg kan ta utskrift... Men nå har jeg knotet i over to timer og klarte det jammen selv til sist! STOR klapp på skulderen til megselv Men når du kopierer og limer et bilde inn i Word, så er det jo bare å dra i kantene på bildet, så blir det mindre! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.